שאלה

מצב
הנושא נעול.
שאלה

שאלה
תגידו, מישהו יודע איך מגיעים מתחנת רכבת "האוניברסיטה" לגני התערוכה? צריך לקחת איזשהו אוטובוס? איך זה הולך? תודה מראש
 

IסושיI

New member
אתה יוצא מהתחנה

שאלה
תגידו, מישהו יודע איך מגיעים מתחנת רכבת "האוניברסיטה" לגני התערוכה? צריך לקחת איזשהו אוטובוס? איך זה הולך? תודה מראש
אתה יוצא מהתחנה
לכיוון מזרח, ואז אתה הולך 50 מטר ישר דרך חניון, ואז מולך אתה רואה את הכניסה לגני התערוכה!!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה