הייתי מקבלת את זה (באופן זמני)
אלמלא המשפט האחרון והמופרך מכולם. קודם כל, אם מוציאים את המלחמה מהמשוואה זה לא אומר שהשנאה נעלמת. להיפך: רק אם מצליחים להוציא את השנאה והפחד, גם המלחמה תימוג בעקבותיהם, כי בלעדיהם אתה פשוט לא תרצה להילחם באנשים. ומה הקשר למרמור ושעבוד?? אני לא מדברת על שלטון מרכזי שכופה בכוח אי-לוחמה. אבל אם אדם מחליט, מרצונו החופשי, שבא לו להיות נחמד לזולת לשם שינוי, מה פה "שיעבוד"? נכון, זה דורש. זה מתסכל לפעמים. זה מחייב אותך למשמעת עצמית ולא להיכנע לפרובוקציות של אנשים אחרים. אז מה? הבחירה היא שלך, ולטעמי יש בזה הרבה חופש והרבה מאוד תענוג (מדברת מניסיון, תאמין לי).
אלמלא המשפט האחרון והמופרך מכולם. קודם כל, אם מוציאים את המלחמה מהמשוואה זה לא אומר שהשנאה נעלמת. להיפך: רק אם מצליחים להוציא את השנאה והפחד, גם המלחמה תימוג בעקבותיהם, כי בלעדיהם אתה פשוט לא תרצה להילחם באנשים. ומה הקשר למרמור ושעבוד?? אני לא מדברת על שלטון מרכזי שכופה בכוח אי-לוחמה. אבל אם אדם מחליט, מרצונו החופשי, שבא לו להיות נחמד לזולת לשם שינוי, מה פה "שיעבוד"? נכון, זה דורש. זה מתסכל לפעמים. זה מחייב אותך למשמעת עצמית ולא להיכנע לפרובוקציות של אנשים אחרים. אז מה? הבחירה היא שלך, ולטעמי יש בזה הרבה חופש והרבה מאוד תענוג (מדברת מניסיון, תאמין לי).