המלחמה היא הדבר המסובב את העולם
תחשבי שהעולם תמיג התפתח רק במצב של מלחמה לכל אורך ההיסטוריה: בעת העתיקה הדרך היחידה להעשיר את האוצר היתה בכיבושים, בימי הביינים הדבר הכי חשוב היה אדמות, מלחמת העולם הראשונה התחילה בגלל ויכחים על שטחים, מלחמת העולם השניה גרמה לפיתוח מואץ של גרמניה ואחריה פתחה עידן חדש ומדעים חדשים. כל האימפריות הגדולות תמיד התפתחו במצב מלחמה ולא במצב שלום: האימפריות העתיקות, רומא, הערבים, המונגולים, הצרפתים, הרןסים, הגרמנים, ברהמ, ישראל ובעצם עד היום ארהב מתפתח תמיד בהיות במצב מלחמה (ארהב תמיד היתה במלחמה אחרי סוף המלחמה-אם אפשר לקרוא לקונפליקטים צבאים מקומים מלחמה). תחשבי שבלי מלחמה הינו חיים באוטופיה ללא שנאה וללא דת שכל האנשים ממורמרים ומתנהגים כמו רובוטים משועבדים לעקרונות השלום של עצמם. פבל