אז ככה-
בסצינה שבא החייל רואה את ויידר הוא נמצא בתוך תא מיוחד שנמצא בחללית... רק בתא הזה הוא יכול להוריד את המסיכה ולהמשיך לחיות בלעדיה... מחוץ לתא הוא לא ישרוד הרבה זמן בלי המסיכה. לגבי "שובו של הג'דיי"- כשויידר מבקש מלוק להוריד את המסיכה, לוק אומר שהדבר יהרוג אותו. הוא עונה שזה כבר לא משנה והשאר ידוע.... בסוף הסרט הגוף שלו כבר הרוס לגמרי והמוות שלו בטוח, לכן הוא מרשה לעצמו להוריד את המסיכה ו"לראות את בנו בעיניו שלו".