שאלה

yokei

New member
שאלה

שלום ידידי. מישהו שמע פה את האלבומים החדשים שיצעו השנה של גוהן פוגרטי סולן ccr או להקת heart ויכול לתת חוות דעת עליהם. באינטרנט הם קיבלו ביקורות טובות. מחכה לתשובות. זהר
 

FloyDviR

New member
John Fogerty

Deja Vu All Over Again אלבום יותר ממצוין ! נדמה לי שזה הכי חדש שלו... וזה אלבום שממש אהבתי! כל שיר ושיר ! שים פוקוס על: (Deja vu (all over again Radar Nobody's Here Anymore - שלי אישית מזכיר ממש את סולטנס אוף סווינג של הדייר סטרייטס...
 

LadyG

New member
אלבום מצויין

שלצערי טרם הספקתי לשים עליו יד אבל טאוור המקומית הבטיחו להביא לי. והזמנתי כרטיסים להופעה של פוגרטי במרץ 2005 ב- Heineken Music Hall , באמסטרם כמבון. יש למה לצפות. ותודה מקרב לב למי ששם את הקישור אתמול להופעות באירופה, זה היית אתה גרימבל אם אני לא טועה.
 

Abbe Faria

New member
נורית

האם הבחנת בעובדה ש3 ימים אחרי (או יום לפני, יש 2) ההופעה של פוגרטי גם לך יש את האפשרות לראות את C_N (הS חסר... אבל בכל זאת)?
 

LadyG

New member
אתה חושב שלא שמתי לב?

הנושא מטופל ממש ברגעים אלו.
 

Abbe Faria

New member
מצפה לדיווח...

אני עדיין שוקל את הכיוון של לו ריד בברלין באפריל... (אולי גם אפילו לתפוס את (ק)נופ(פפפפ)לר בשביל החוויה
 

LadyG

New member
לקנופפפלר

תמיד תהיה זכות ראשונים. הוא בעצם המציא את הפורום הזה.
 

Abbe Faria

New member
נראה...

אין כסף... כנראה שאני אסתדר השנה בלי הופעות... את כל הופעות ברלין אשמור ל2006
 

LadyG

New member
נראה שמ- 2006

לפורום הזה תהיה נציגות מכובדת בבירות אירופה.
 

Abbe Faria

New member
תבואי לבקר במונדיאל?

גרמניה - הולנד לגמר... שיחזור של 74 עד הסוף אני מקווה
 

melancholy man

New member
אני מקווה שזה שאת פוגשת את הגמד

ישאיר לך כמה שניות להגיד לי שלום במגרש... (לא צריך להעביר את השיחה למקום אחר???)
 
למעלה