אלבום מצויין
שלצערי טרם הספקתי לשים עליו יד אבל טאוור המקומית הבטיחו להביא לי. והזמנתי כרטיסים להופעה של פוגרטי במרץ 2005 ב- Heineken Music Hall , באמסטרם כמבון. יש למה לצפות. ותודה מקרב לב למי ששם את הקישור אתמול להופעות באירופה, זה היית אתה גרימבל אם אני לא טועה.