שאלה.....

eikib

New member
שאלה.....

מי מכיר מאפה בשם בניצה די לצ'י, מאפה מתוק שסבתי הבולגריה הייתה מכינה ואליו אני מתגעגעת. אשמח לכל עזרה.
 

מטיקה

New member
../images/Emo124.gifפשריקה.................

איפה את ???? לה רנה דיל קומר דיל פורום
 

tsiporganeden

New member
קרידה לא מכירה כזה מאכל, ממה

עשוי אולי אני מכירה את המאכל בשם אחר?
 

מואיס

New member
בניצה זה בבולרית בספניולית זה

אינצוסה , לדעתי זה בסיס ממסה פ'ינה ומילוי של חלב ביצים וסוכר בתנור עד שמשחים
 

may55

New member
תשובה זהו המתכון של הליצ'יזיקה../images/Emo173.gif

אצלנו במתכונים והנה קישור נוסף בניצ'יקה אוט מלקו - עוגת חלב בולגרית
 

tsiporganeden

New member
כל הכבוד מאי, סוף סוף פתרת את

התעלומה, מתכון מעניין בעיקר שאין לא קורנפלור ולא שום חומר מאחד אחר, מעניין איך החלב הביצים והסוכר מתקשים ללא חומר מאחר ואינם צונחים אחרי האפיה, כי תערובת של ביצים בלבד, חייבת ליפול אחרי האפיה זה כמו סופלה.
 

yulii

New member
תודה על המתכון

ממש תודה על המתכון, נראה לי שזו העוגה שסבתי עשתה , אני אנסה אותה בהקדם והודיע לכם. המשך שבוע נפלא
 
למעלה