שאלה

roy14

New member
more gravy? who wants cookies?../images/Emo3.gif

אחלא פרק העלת חיוך על פני.............
 

johny_abola

New member
לא מבין מה כולם מתלהבים ממרב גריפין

שמתי לב שבכל מיני הזדמנויות הרבה משתתיפים בפורום משבחים את הפרק הזהז וטוענים שהוא מס' 1. למה? זה סתם פרק לדעתי - גם לא בעשרים או שלושים הגדולים. איפה פרקים כמו הלימוזינה, החבר, סאמר אוף ג'ורג', ביזארו ג'רי?
 

capsl0ck

New member
הקטע המצחיק הוא שכולם מתייחסים

לסטוריליין של ג'רי עם הצעצועים של החברה, שבעצם מה שעושה את הפרק הזה לענק זה כל הסיפור עם קריימר. בטופ-3 על בליינד. אולי חוץ מהopposite, אין עוד פרקים יותר טובים ממנו.
 

Eil

New member
למה מרב-גריפין שואו

האנלוגיה המבריקה בין ניצול מיני של נשים תחת השפעת סמים ואלכוהול לבין ניצול הצעצועים שלהם. הקטע האבסורדי והמאוד יצירתי של תפאורת טוק-שואו בבית שלך, לנהל את החיים שלך כמו בתכנית טלוויזיה. ג'ורג' נכנס לבקר את הסנאי הפצוע והרופא מודיע לו בפנים חמורות-סבר: "יש לך חצי שעה". הפרנויות של ג'ורג' עם הסנאי. קריימר עוצר שיחה עם ג'רי באמצע כדי לעשות הפסקה בתכנית. קבלת הפנים שעושה קריימר לג'ורג' כשהוא נכנס והחיוך הקטנטן שעל פניו של ג'ורג': למרות שלא מדובר בטוק-שואו אמיתי אלא בדבר אידיוטי של קריימר, הוא עדיין מתרגש כמו ילד קטן מהעובדה שמשמיעים מוזיקה לכבוד הכניסה שלו. גאוני. ג'רי מחזיק בהתרגשות בובת-צוללן ואומר - "אנחנו מרכיבים עליו את הציוד והולכים לכיור". ועוד המון קטעים משובחים ומבריקים, הפרק הזה פשוט עמוס בהם. מושקע ומוצלח, בראבו.
 

AeroTom

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

הקטעים של הבית של קריימר בתור הטוק-שואו ברור שהם עושים את הפרק! וכמובן גם הצעצועים,הסנאי,ההסכם עם היונים,אבל הטוק-שואו של קוזמו מעל לכל! So,You dated jerry for a while.Tell us,How was it?
 

Guy24Gold

New member
יש שם גם את הפרק ההפוך

כשכולם טסים לחתונה בהודו. אין לי מושג באיזה מקום. אבל יש לי את כל העשרה בקלטות וידאו! אבל אין לי מכשיר וידיאו אז זה קצת בעייה
 

tuchi

New member
של ג'רי

הוא מנשק את הזאתי שהוא סידר לג'ורג' נראה לי זה הפרק הזה..
 
למעלה