שאלה

hopaheya

New member
שאלה

חג שמח.אני לוקח תרופת nocturno לשינה שעשויה zopiclone.
 

hopaheya

New member
המשך

כל פעם כשאני לוקח,אני מרגיש מאד מאד מאושר.יש למישהו רעיון למה?
 
תשובה בקיצור ולעניין

התרופה שציינת היא תרופה היפנוטית יחסית חדשה שפועלת במנגנון זהה לבנזודיאזפינים (קישור לרצפטור GABA במוח). מכיוון ש-Nocturno חלשה יותר מ-Valium (בנזודיאזפין נפוץ ביותר), היא אינה משמשת כנוגדת חרדה אלא בעיקר כתרופה מרגיעה חלשה. אחת מתופעות הלוואי של כל קבוצת התרופות הללו היא אופוריה ברמה זו או אחרת. בקיצור - אתה מאושר? תיהנה מזה...
 

hopaheya

New member
הם..

יש תרופה להרגעה על בסיס אותו חומר שנועדה לכל היום?כי זה באמת טוב
 

hopaheya

New member
אני רוצה תרופת הרגעה לכל היום

לכן לא ואליום.עדיף על בסיס zopiclone.רק לא הבנתי:האופוריה היא
 

hopaheya

New member
המשך

לכולם?או- שיותר טוב לי בהשפעתה מעיד שאני צריך ת´ הרגעה?תודה ולדי
 
במועד א' - נכשל

אבל מכיוון שאנחנו מדברים עכשיו כבר אחרי מועד ב', שחרשתי אליו כמו שצריך - אולי יהיה קצת יותר אופטימי...
 

e i n a t

New member
תשובה

אולי יש מידה של אפקט פסיכולוגי, אחרת אין סיבה שתרגיש מאושר. נוקטורנו היא תרופת הרגעה המיועדת לאנשים עם בעיות שינה (עצבים, טירדות, חרדות ומה לא) בקיצור, יתכן שהתרופה מטשטשת אותך כך שבעקיפין מוסרות ממך הרבה דאגות שהצטברו במהלך היום, מה גם שעייפות יכולה להביא לאותו מצב "אקסטטי" (כמו שיכרון) לא מומלץ לקחת תרופות שכאלו למשך כל היום. אם קיבלת מרשם לנוקטורנו ללקיחה לפני השינה, יישם את מה שהרופא הורה לך ואל תנסה לעשות מניפולציות. התרופה יכולה לגרום לך להפרעות בנהיגה, בראייה, בריכוז. חבל להתעסק עם מה שלא צריך!
 

hopaheya

New member
תודה עינת אני אלך לפי הרופא.לא

לא הבנתי האם תרופות השינה גורמות לאופוריה כלוואי,או כשחרור מלחץ?
 
למעלה