תשובה
אולי יש מידה של אפקט פסיכולוגי, אחרת אין סיבה שתרגיש מאושר. נוקטורנו היא תרופת הרגעה המיועדת לאנשים עם בעיות שינה (עצבים, טירדות, חרדות ומה לא) בקיצור, יתכן שהתרופה מטשטשת אותך כך שבעקיפין מוסרות ממך הרבה דאגות שהצטברו במהלך היום, מה גם שעייפות יכולה להביא לאותו מצב "אקסטטי" (כמו שיכרון) לא מומלץ לקחת תרופות שכאלו למשך כל היום. אם קיבלת מרשם לנוקטורנו ללקיחה לפני השינה, יישם את מה שהרופא הורה לך ואל תנסה לעשות מניפולציות. התרופה יכולה לגרום לך להפרעות בנהיגה, בראייה, בריכוז. חבל להתעסק עם מה שלא צריך!