שאלה

tal12321

New member
שאלה

התגייסתי לפני חודש וקצת ונתקלתי בכאבי ברכיים חוזרים ונשנים אחרי מאמצים גופניים שכוללים בעיקרם ריצה ורציתי לשאול האם התופעה הזו תמשך לאורך כל השירות הצבאי ואם יש פיתרון לזה. תודה לכל העונה ושירות מהנה. נ.ב: חשוב לי לציין שזה כאב ברכיים בצורה כזו שאני מת מכאבים מהמעבר בין ישיבה מזרחית לעמידה.
 

nobodyworthy1

New member
רופא, ומהר

ברכיים ואורטופדיה בכלל זה תחום שלא משחקים איתו, כאב שלא תטפל בו עשוי להתגלות כבעיה חמורה שתהרוס לך את איכות החיים, ולא רק בצבא.. תבקש לראות רופא כמה שיותר מהר ושיפנה אותך לאורטופד שיבדוק את הברכיים שלך, אל תנסה לשחק אותה גבר גבר קשוח וכו' כי אף אחד לא ידפק פה חוץ ממך.
 
למעלה