שאלה
התגייסתי לפני חודש וקצת ונתקלתי בכאבי ברכיים חוזרים ונשנים אחרי מאמצים גופניים שכוללים בעיקרם ריצה ורציתי לשאול האם התופעה הזו תמשך לאורך כל השירות הצבאי ואם יש פיתרון לזה. תודה לכל העונה ושירות מהנה. נ.ב: חשוב לי לציין שזה כאב ברכיים בצורה כזו שאני מת מכאבים מהמעבר בין ישיבה מזרחית לעמידה.
התגייסתי לפני חודש וקצת ונתקלתי בכאבי ברכיים חוזרים ונשנים אחרי מאמצים גופניים שכוללים בעיקרם ריצה ורציתי לשאול האם התופעה הזו תמשך לאורך כל השירות הצבאי ואם יש פיתרון לזה. תודה לכל העונה ושירות מהנה. נ.ב: חשוב לי לציין שזה כאב ברכיים בצורה כזו שאני מת מכאבים מהמעבר בין ישיבה מזרחית לעמידה.