שאלה

שאלה

האם מישהו יודע על מצב החסה בפלמחים? בנתניה? ובכלל? אם אפשר תשובה מהירה שתתן כיוון ליציאה לים. תודה ודייג מוצלח.
 

avime

New member
אתמול בלילה הייתי בנתניה

החסה ירדה פלאים , גם הרוח ירדה פלאים וגם הדגים ירדו לעומק. היום אנסה שוב את מזלי בים. (אגב מאוד נהניתי אתמול).
 

שחר

New member
וזה אומר?????????

שלא היה דיג !!!!!!!!!!! או שזה אומר משהו אחר נמק פרש ותן הסבר
 

שמוליקס

New member
בפלמחים .....

אין חסה אין דגים !!יש רק רוח חול ושועלים רעבים שאוכלים לדייגים את הטונה שלהם.חחחחחחחחחחח
 
למעלה