שאלה:

יצחקA

New member
שאלה:

במיקרה והפועל ר"ג זוכה בגביע המדינה והפועל ת"א מסיימים במקום השלישי( כזכור הודחו מהגביע מול הפועל ב"ש), הם ישחקו בגביע אופא?
 

על האש

New member
הפועל תשחק בכול מקרה בגביע אופ"א

במידה ולא תיקח אליפות,מקום שני מבטיח את גביע אופ"א. במידה ומסיימים במקום השלישי (לא רוצה לחשוב על אפשרות כזאת). אז עושים את כול השיקלולים של הגביע שהם רבים וגוונים,ונעסוק בהם בזמן ובמידת הצורך כאשר זה היה תקף בסוף העונה. בכול מקרה בכול סיטואצייה שלא תהיה אם הפועל רמת גן תזכה בגביע (אני לא רואה איך זה קורה) הפועל תשחק באופ"א בהתאם למקומה בליגה ללא קשר לגביע.
 
למעלה