אני מניח שאתה צודק אבל
כלי זמר אילת אין ספק שהם הכי סבבה באתי תחילה לבד נתנו לי לנגן לבדוק לראות לא אמרו מילה XD בסוף שקנינו שם אקוסטית , קנינו את ה Ovation cc24 במשו כמו 1400 שבת'א רצו עליה 2200 באותה תקופה אבל עזוב את זה עכשיו ... אחד המוכרים ברעננה מפחיד אותי אין לי מושג למה =\