שאלה
הבת שלי (13.5) אובחנה לאחרונה על הספקטרום בתפקוד גבוה.
קיבלנו מכתב לביטוח לאומי לקבל קצבה ורציתי לשאול האם הדבר עשוי לפגוע בעתיד שלה שירות צבאי, קבלת רשיון נהיגה וכו'?
אציין שהיא לומדת במסגרת רגילה, עם סייעת ל- 24 ש"ש, הבעייה הבולטת היא מבחינה חברתית וחרדות שונות.
אשמח לקבל תשובות.
הבת שלי (13.5) אובחנה לאחרונה על הספקטרום בתפקוד גבוה.
קיבלנו מכתב לביטוח לאומי לקבל קצבה ורציתי לשאול האם הדבר עשוי לפגוע בעתיד שלה שירות צבאי, קבלת רשיון נהיגה וכו'?
אציין שהיא לומדת במסגרת רגילה, עם סייעת ל- 24 ש"ש, הבעייה הבולטת היא מבחינה חברתית וחרדות שונות.
אשמח לקבל תשובות.