שאלה

dina199

New member
כמעט


כמעט לא דורש טיפול.
הרבה פחות התעסקות מאשר עם כלב.
 

randy1982

New member
אצלנו ניקוי הארגז של שתי החתולות

זה תפקיד של הבנזוג,
וכשהוא עושה את זה אני חושבת שעדיף כבר לצאת עם כלב
 

schlomitsmile

Member
מנהל
אם מדובר על לצאת לי אין ספק שעדיף לצאת עם כלב מאשר עם חתול:
כלב הוא בנזוג אוהד וסבלני בהרבה מחתול
 

dina199

New member
יש חול מתגבש סופג ריחות.

אז פעם עד פעמיים ביום מוצאים את הגושים , מוסיפים את החול לפי הצורך ושוטפים את הארגז פעם ב-3-4 שבועות.
חתול גם מתנקה לבד אז אין צורך לרחוץ אותו.

עם הכלב צריך לטייל לפחות פעמיים ביום בכל מזג אוויר, צריך ללכת עם שקית ולאסוף את ה'תוצרת' (גם התעסקות לא קטנה),
צריך לרחוץ אותו (כי כלב לא מתנקה לבד).

אז אני חוזרת הטיפול קיים תמיד (יצור חי הוא יצור חי
) רק שעם חתול זה פחות
 

randy1982

New member
שתי הגבירות שלי בררניות.

ניסיונות לעבור לחול משוכלל יותר
נגמרים בשביתה שלהן
וכמחאה הן מחרבנות על השטיחים...
 

randy1982

New member
כן. וחי זאב עם כבשה...

חתולה אפורה וחתולה שחורה.
השחורה - עדינה וחביבה.
האפורה - טרוריסטית שהשטן לא ברא.
 
אצלנו הבת הא"סית מתעלמת לחלוטין מהכלב שיש לנו

למרות התגובות הנלהבות שאני קוראת כאן (ואנחנו באמת אוהבים בעלי חיים), הילדה (בת 4 היום) התעלמה מהכלב גם כשהיה גור (אז הייתה בת שנתיים בערך) וגם היום כשהוא גדל (מבחינת הגודל הוא ענק).
כך שאין תגובה חיובית ולא שלילית.
עוברת מעליו אם הוא שוכב וחוסם את המעבר, כאילו היה אויר
 

ימימה

New member
האמת - גם אצלי - עד לפני שבוע....

אמנם הוא גדול בהרבה (14), אבל כך היה תמיד.
תמיד היה לנו חתול או כלב, רוב הזמן גם וגם, והא"ס מעולם לא התעניין בהם, שלא כמו הבת והבן האחרים. העניין שלו בחיות היה תמיד תיאורטי - קרא הרבה וידע לדבר על משפחות מינים וסוגים של בעלי חיים. גם היום הוא מקור מידע אמין לגבי הנושא ואם רוצים לדעת לאיזו תת קבוצה משתייך מלפפון הים למשל, הוא האדם הנכון לשאול

לפני שבוע בערב, ישבנו בסלון והכלבה התיישבה מולנו וחיפשה קצת צומי, ופתאום הוא הסתכל בה, אמר לי משהו על המצב רוח שלה - לא זוכרת מה בדיוק, שאל איך היא אוהבת שמלטפים אותה וגרד לה במשך כמה דקות מאחורי האוזניים
 

schlomitsmile

Member
מנהל
גם אצלנו- הבכור מעולם לא התעניין בכלבה.
לאחרונה "תפסתי" אותו כמה פעמים עונה לה (היא מזמרת לעיתים
)
ואפילו----מלטף!
 

randy1982

New member
אימצתי כלבה כשבני היה בן 4

והוא התעלם ממנה בערך שנתיים.
אחר כך התחיל להתייחס ולדאוג לה .
אז סבלנות בבקשה :)
 
סבלנות יש


לקחנו את הכלב בכלל לא בשביל הבת, אלא כי היו פריצות רבות במקום מגורינו, כך שאני לא ממש מוטרדת מזה שהיא מתעלמת ממנו.
פשוט חשבתי שיש מקום לציין שלא תמיד התגובה היא נלהבת.
אם יעבור זמן והיא תתחיל להתייחס אליו יותר - רק אשמח
 

dina199

New member
זה לא אומר שהיא מתעלמת.

יכול להיות שהוא חלק מעולם המוכר והקבוע שלה.
ולמשל היא עוברת מעליו, ולא דורכת עליו או נעצרת ולא יכולה לעבור, סימן שהיא יודעת שהוא לא אויר


והתגעגעתי אלייך. הרבה זמן לא היית כאן
 
למעלה