האמת - גם אצלי - עד לפני שבוע....
אמנם הוא גדול בהרבה (14), אבל כך היה תמיד.
תמיד היה לנו חתול או כלב, רוב הזמן גם וגם, והא"ס מעולם לא התעניין בהם, שלא כמו הבת והבן האחרים. העניין שלו בחיות היה תמיד תיאורטי - קרא הרבה וידע לדבר על משפחות מינים וסוגים של בעלי חיים. גם היום הוא מקור מידע אמין לגבי הנושא ואם רוצים לדעת לאיזו תת קבוצה משתייך מלפפון הים למשל, הוא האדם הנכון לשאול
לפני שבוע בערב, ישבנו בסלון והכלבה התיישבה מולנו וחיפשה קצת צומי, ופתאום הוא הסתכל בה, אמר לי משהו על המצב רוח שלה - לא זוכרת מה בדיוק, שאל איך היא אוהבת שמלטפים אותה וגרד לה במשך כמה דקות מאחורי האוזניים