מצפה לגאולה1
New member
שאלה...
/tapuzforum/images/Emo26.gif/tapuzforum/images/Emo13.gifשאלה של/על זמן - כשאתם מכירים מישהו/מישהי וקובעים להיפגש האם מראש אתם הולכים ביודעין ש: 1) חבל על הזמן (בקיצור: חבל"ז), 2) נפגשים רק כד להעביר את הזמן, 3) מאמינים שעם הזמן - זה יהיה לכל הזמן. ולמה אני שואל? כי כידוע כגודל הציפיות - גודל האכזבות, וככל שקטנות הציפיות - יש לעיתים הפתעות. לכן אשמח לשמוע את דעתכם בעניין ומה כל אחד חושב כיוצאים לדייט. כי הרי יש ביניהם מי שהתאכזבו ויש מי שהופתעו... אשמח אם תשתפו אותנו בדיעותיכם, הגיגיכם, מחשבותיכם...שבת שלום והרבה אהבה.
/tapuzforum/images/Emo26.gif/tapuzforum/images/Emo13.gifשאלה של/על זמן - כשאתם מכירים מישהו/מישהי וקובעים להיפגש האם מראש אתם הולכים ביודעין ש: 1) חבל על הזמן (בקיצור: חבל"ז), 2) נפגשים רק כד להעביר את הזמן, 3) מאמינים שעם הזמן - זה יהיה לכל הזמן. ולמה אני שואל? כי כידוע כגודל הציפיות - גודל האכזבות, וככל שקטנות הציפיות - יש לעיתים הפתעות. לכן אשמח לשמוע את דעתכם בעניין ומה כל אחד חושב כיוצאים לדייט. כי הרי יש ביניהם מי שהתאכזבו ויש מי שהופתעו... אשמח אם תשתפו אותנו בדיעותיכם, הגיגיכם, מחשבותיכם...שבת שלום והרבה אהבה.