שאלה...

שאלה...

/tapuzforum/images/Emo26.gif/tapuzforum/images/Emo13.gifשאלה של/על זמן - כשאתם מכירים מישהו/מישהי וקובעים להיפגש האם מראש אתם הולכים ביודעין ש: 1) חבל על הזמן (בקיצור: חבל"ז), 2) נפגשים רק כד להעביר את הזמן, 3) מאמינים שעם הזמן - זה יהיה לכל הזמן. ולמה אני שואל? כי כידוע כגודל הציפיות - גודל האכזבות, וככל שקטנות הציפיות - יש לעיתים הפתעות. לכן אשמח לשמוע את דעתכם בעניין ומה כל אחד חושב כיוצאים לדייט. כי הרי יש ביניהם מי שהתאכזבו ויש מי שהופתעו... אשמח אם תשתפו אותנו בדיעותיכם, הגיגיכם, מחשבותיכם...שבת שלום והרבה אהבה.
 
אני תמיד חשבתי על תשובה...

‏ ‏/tapuzforum/images/Emo127.gif שלוש, כי אני טיפוס ששואף גבוה מידי, מאמין, נאמן ומקווה תמיד לטוב, לכן גם הציפיות שלי גבוהות, וכידוע כגודל הציפיות גודל האכזבות, וזה בא אצלי לידי ביטוי הלכה למעשה (בעיקר כשניסתי למצוא אישה לנישואים שניים והתאכזבתי קשות, כי כבר לא הייתה לי משיכה לנשים כלל, למרות שפיתחתי ציפיות (שווא...). מאז אני מנמיך את הציפיות ועם כל המורכבות של חיי, גם אני שואף למצוא בן זוג צעיר, מתוק, נאמן, אוהב ושמוכן לחיות איתי בארון עמוק בין הסדינים לשמיכות (בחורף זה כל כך נעים, בקיץ נכניס מזגן... חחחחח). אתמול בשעה טובה הכרתי בחור חרדי שלןמד חצי יום ועובד בחצי השני (בערב לומד הנה"ח) שוחחנו שעות בפון, החלפנו תמונות במייל וממש התאהבנו זה בזה. מקווים להיפגש כבר ביום ראשון הקרוב לשיחה - שמחתי לגלות שהוא איכותי, מבין עניין, מכבד דעת תורה ובעצמו ב"ה חזר להתחזק בתורה ובמצוות, - לאחר שעבר תקופה לא קלה, לדבריו היה תמיד מעוניין להכיר בוגר ("אבא" רוחני ושותף לחיים הלא פשוטים ואני הראשון שהכיר והרגיש כי נפשו נקשרה בנפשי וזה הדדי) כך שנדע גם לשים סייגים עפ"י גדרי ההלכה. אההה - כן ואני כבר לא מפתח ציפיות ומקווה להפתעות נעימות.
 
ידיד ורעי - מלאך הפורום...

אשמח להיפגש גם איתך בכייף. כבר הייתי בכמה מפגשים וגם בשבת הו"ד. פגשתי חברים מהפורום ושוחחנו רבות. לגבי הבחור שהכרתי אתמול - פשוט הייתה בינינו כימיה והוא ממש הדהים במתיקות שלו. (גם אתה מתוק ועוד נדבר) שתהיה לך שבת שכולה עונג, אושר שלווה ואהבה
 

טיףטף2

New member
אמרו לי משפט לפני כמה שנים

"תפסיק לנסות לחשוב,אתה לא טוב בחלק הזה".לכן איני חושב על כלום ופשוט מגיע בשעה שנקבעה(או לאחרונה מאחר בשעה
) וברצינות,תלוי לאיזו מטרת הפגישה אם קבעתי עם הבחור להפגש במטרה להכיר ולהפוך לבני זוג,אז אלך במטרה זו. אם סתם לראות בנאדם במצבי ולהתחבר לאדם שמאד מזכיר לי תעצמי,אלך במטרה של הזדהות ובמטרה לרכוש חבר נוסף. כל פגישה והמטרה שלה לדוגמה,כשאפגוש אותך אני אחכה לברכה ממך!
ד"א,איזה מהר עברה שנה מאז שהכרנו!!!
 
אשמח מאוד להיפגש איתך

/tapuzforum/images/Emo26.gifועם בחור אהוב (יחד ולברך אותכם במזל"ט... חחחחחח) ולתת לכם ברכה: יברכך ה` וישמרך, יאר ה` פניו אליך ויחונך, ישא ה` פניו אליך וישם לך שלום. ושמו את שמי על בני ישראל ואני אברכם. במפגש הקרוב של הו"ד כולם באים!!!
 
יתכן וכן .‏ יתכן ולא.‏ ‏

אבל מה שבטוח ‏,‏ אולי.‏ !.‏ למפגש הו"ד אני כנראה לא אגיע,‏ אבל יתכן ואגיע לקבל ממך ברכה ועוד ברכת כהנים.‏ מה אתה כהן ? או שסתם זה הברכה היחידה שאתה זוכר בע"פ.‏ ? חחח.‏ ‏
 
בכייף אברך אותך...

איך אומר הרב אורי זוהר: "מי אני ומה חיי? אבל שלא תחשבו שאני סתם אוהב לברך, יש לי אינטרס מזה, כמו שנאמר: המברך יתברך" למרות שאני יהודי פשוט וקטן, אולי האחרון שבעם (ולא משום ענווה...) אני שמח לברך... כי "אל תהיה ברכת אדיוט לה בעיניך" ולגבי הברכה שאני זוכר בע"פ ופרטים נוספים במסר אח צעיר ויקר.
 
קבל ברכה עם קליפ והשלם החסר בסוגריים...

מי שברך ליחיד מי שברך אבותינו אברהם יצחק ויעקב משה ואהרן ודוד ושלמה וכל הקהילות הקדושות והטהורות. הוא יברך את כל הקהל הקדוש הזה גדולים וקטנים הם ובניהם ונשיהם ותלמידיהם: ועוד יברך וישמור ויחיה ויאריך את ימי רבי (פלוני בן פלוני). המקום ברוך הוא ברחמיו ירצה נדבתו. ויברך מעשה ידיו. (ויפתח לב בניו לתלמוד תורתו. ויגדלם לעבודתו). וימלא משאלות לבו ולבכם לטובה. ויקיים עליו (על כל אחד ואחד מהם) מקרא שכתוב י"י ישמרהו ויחייהו ואשר בארץ ואל תתנהו בנפש אויביו: וכן יהי רצון ואמרו אמן: וקבל גם קליפ מי שבירך של להקת אחרית הימים...
 
אז מה אתם אומרים? אשמח לשמוע עוד..

דעות. אני כל כך מתרגש מהפגישה שתהיה לי הערב עם הבחור המתקתק והחמדמד שהכרתי בסוף שבוע שעבר (יום חמישי). אמש שוחחנו שוב בטלפון אל תוך הלילה על כל מיני נושאים והתברר לנו שרב המשותף בינינו. יווווו זה ממש מדהים איך הקב"ה מסובב את עולמו ומפגיש נשמות. אומנם יש ריחוק גיאוגרפי מסויים (מתגברים על זה) ונצטרך לשהות יחד בארון, אבל זה ממש כייף לדעת שיש תמיד תקווה, כפי שאומר רב נחמן: אין ייאוש בעולם כלל...
 

leopold5

New member
אני מעדיף ציפיות ואכזבות מקהות רגשית

אני מעדיף לבוא לדייט עם ציפייה וריגוש בבטן, ומקסימום להתאכזב, מאשר להגיע "קול" כזה וקשוח, ולשדר ששום דבר לא מזיז לי. אני מעדיף להרגיש, אפילו שזה מפחיד לפעמים. בגדול, אני לא חושב שכגודל הציפייה גודל האכזבה. הניסיון לימד אותי שיש אכזבות גדולות על ציפיות קטנות ואכזבות קטנות על ציפיות גדולות.
 
נתנאליאו יקירי, למרות שהתחלתי

להנמיך ציפיות בתקווה להפתעות נעימות, אני מרגיש בדיוק כפי שציינת (ריגושזים ופרפרים בבטן) לקראת פגישתי הערב עם בחור שרק משיחות הפון (ושיחת וידאו) התאהבנו זה בזה (יאלללה איזה מגזימן אני, אבל באמת מזמן לא הרגשתי כמו שאני מתרגש היום - מעניין למה?), עם כל הקשיים בחיינו המורכבים (משפחה, ארון, ריחוק גיאוגרפי וכו`...) אבל האהבה תיגבר על הכל... לא כן?
 

leopold5

New member
בהצלחה יקירי!

שיהיו חיים של הרבה התרגשות טובה, אומץ ושמחה
ספר איך היה...
 
למעלה