שאלה !!

srolik24

New member
שאלה !!

שלום אני עושה פסיכומטרי בדצמבר
ושובצתי בבנין הראשי כיתה 609!! מישהו במקרה יודע איזה תנאים יש שם כיסאות סטודנט או לא? וכו...תודה מראש!
 

Presto

New member
לא כיסאות סטודנט

אבל כן ספסלי עץ מאד לא נוחים.
 
למעלה