מה זה לדעתך??
אין כאן עניין של דיעה. ממוצע זה לא דיעה זה חישוב פשוט - מספר הפיפסים חלקי מספר העסקאות נותן לך מספר פיפסים לעסקה. תכפיל במספר עסקאות לחודש ותקבל רווח ממוצע לחודש. רואים מהנתונים שאתה מוסר שאתה לא מכיר את בולט הרבה זמן. אני מאחלת לך בהצלחה במסע השכנוע העצמי שלך. שמת כספך על קרן הצבי ואל תבוא לבכות כשתפסיד 15-20% מההון שלך בממוצע לחודש (זה מה שמספרים לקוחות בולט מהיום הראשון). בנוסף, זה שעודד שובל נחמד זה לא קשור לעניין. גם מיידוף היה נחמד וגם תמיר פיינגנבוים (כולם בצעו הונאות עתק)