שאלה

AniemA

New member
שאלה

איפה יש הרבה חזירי בר? -ומי שלא יודע- זה אני גלעד שיניתי שם
 
../images/Emo207.gifחיית רכיבה חדשה?../images/Emo219.gif

שמתי לב שלאלפי אנשים יש חיית רכיבה שלא ראיתי כשעזבתי את המשחק. מימיאניה? משהו כזה? אפשר הסבר עליה? לאילו רמות וכאלה?
 
חיה רגילה,

עולה 10M, מקבלים את הסקיל הכיסא והחיה ביחד , אין הרבה משימות, בעיקר לדבר עם אנשים. מוסיפה כמו שאר החיות 150/120, יש לה גם 3 התפתחיות (50,70,120) אם מישהו צריך עוד אסבר אעזור
 
איפה מקבלים אותה?../images/Emo219.gif

אפשר קצת פירוט על, למי צריך ללכת בשביל להתחיל את הקווסט של לקבל אותה, וכאלה?
 

Don Nirtin

New member
זה ביזבוז לדעתי../images/Emo87.gif

אבל בכל אופן- הNPC נמצא באחד היערות של לוטוס בEREVE. דברי איתו.
 
עוד לא אמרתי שאני באמת מתכננת../images/Emo219.gif

להשיג לעצמי חיית רכיבה כזאת. אבל אם אני אמצא לנכון מתישהוא, אני אעשה את זה. בינתיים אני מאמינה שאני יכולה לחכות לחיית-רכיבה של רמה 70.
 
../images/Emo110.gifחח בזבוז!

אני מכירה מישהו שפתח KoC ושילם בסביבות ה400 מיל לליצ'[לי:)] רק כדי להשיג את חיית הרכיבה לרמה 120! הוא לא שפוי, אבל אחד הליצ'רים הסימפטיים(והנדיבים) ביותר שיצא לי להכיר
בסוף הוא גילה שחיית הרכיבה ל120 עדיין לא יצאה...פאדיחות של נקסון[x אבל בפאטץ' הבא הוא הולך לשים את ידיו עליה!D:
 
למעלה