../images/Emo110.gifחח בזבוז!
אני מכירה מישהו שפתח KoC ושילם בסביבות ה400 מיל לליצ'[לי

] רק כדי להשיג את חיית הרכיבה לרמה 120! הוא לא שפוי, אבל אחד הליצ'רים הסימפטיים(והנדיבים) ביותר שיצא לי להכיר
בסוף הוא גילה שחיית הרכיבה ל120 עדיין לא יצאה...פאדיחות של נקסון[x אבל בפאטץ' הבא הוא הולך לשים את ידיו עליה!D: