שאלה
היום הייתי בצו ראשון. כשעשיתי בדיקות לקראת ההתייצבות המשקל שלי היה 46 ק"ג. כשנשקלתי בלשכה המשקל שלי היה 45.1. כתוצאה מכך נתנו לי פרופיל 64. רציתי לשאול מה זה בדיוק אומר מבחינת תפקידים שאני אשובץ אליהם והאם יש הבדל בין משקל 46 למשקל 45.1 מבחינת הפרופיל כי הבנתי שזה לא מדוייק שם... הבנתי גם שאני יכולה לערער יש לי סיבה לעשות את זה? תודה
היום הייתי בצו ראשון. כשעשיתי בדיקות לקראת ההתייצבות המשקל שלי היה 46 ק"ג. כשנשקלתי בלשכה המשקל שלי היה 45.1. כתוצאה מכך נתנו לי פרופיל 64. רציתי לשאול מה זה בדיוק אומר מבחינת תפקידים שאני אשובץ אליהם והאם יש הבדל בין משקל 46 למשקל 45.1 מבחינת הפרופיל כי הבנתי שזה לא מדוייק שם... הבנתי גם שאני יכולה לערער יש לי סיבה לעשות את זה? תודה