שאלה

NSH2

New member
שאלה

היום הייתי בצו ראשון. כשעשיתי בדיקות לקראת ההתייצבות המשקל שלי היה 46 ק"ג. כשנשקלתי בלשכה המשקל שלי היה 45.1. כתוצאה מכך נתנו לי פרופיל 64. רציתי לשאול מה זה בדיוק אומר מבחינת תפקידים שאני אשובץ אליהם והאם יש הבדל בין משקל 46 למשקל 45.1 מבחינת הפרופיל כי הבנתי שזה לא מדוייק שם... הבנתי גם שאני יכולה לערער יש לי סיבה לעשות את זה? תודה
 

tttttttttt1

New member
אין הרבה הבדל בין 45.1 לבין 46..

מבחינת הצבא.... בשביל הצבא - כל משקל שהוא מתחת ל-50 נחשב תת משקל, ובגלל שזה [יחסית] הרבה מתחת ל-50 אז נתנו לך פרופיל 64 כמו שנותנים לתת משקל....יכול להיות שנתנו לך פרופיל 64 גם על דברים אחרים שאת לא יודעת עליהם כרגע [חוץ ממשקל], למרות שאצל בנות, אם אני לא טועה, תת משקל גורר פרופיל 64.....לא בטוח אבל [!!!] בכל מקרה, אם תעלי במשקל ותגיעי ל-50+ תוכלי לערער על זה וקרוב לוודאי שישנו לך את הפרופיל.....[אם הפרופיל ירד רק על משקל]
 
למעלה