שאלה

eran377

New member
אני לא ככה ולא ככה

אני מנגן G (בדר"כ) ככה: 3 3 0 0 X 3 אני בעצם לא מנגן את הדרגה השלישית... אני עושה את "תנוחת ה-4 אצבעות" רק שהאצבע הראשונה חוסמת את המיתר ולא לוחצת עליו. האקורד נשמע ככה יותר טוב לטעמי. רק G אני עושה ככה, אקורדים אחרים לא.
 

theGypsy

New member
../images/Emo45.gif

האמת שבאופן כללי אני לא אוהב מרווח של טרצות :S אבל בתור גיטריסט קשה להתעלם מהמרווח הזה.
 

Aviraman

New member
ת'אמת אני מחפף את הG

אני עושה 3 2 0 0 0 0 או שאני פשוט עושה G5 3 5 5 4 3 3 עניין של הרגל
 

Caraya

New member
אבל

ה-G הראשון שאמרת שאתה עושה זה בעצם לא G... יש לך מי כשאמורים להיות לך רק סול-סי-רה. אני לא סגור כ"כ איך קוראים לאקורד הזה. וה-G השני שתיארת זה לא G5, זה פשוט G בפוזיציה שנייה. G5 זה סול-רה-סול עד כמה שאני יודע.
 

loomer4

New member
בעצם יוצא לו G6

או לחילופין Em7, אבל בפזויציה הנ''ל לי זה יותר נשמע כמו אקורד מג'ורי עם המתח השישי מאשר מינורי עם המתח השביעי.
 

terje

New member
../images/Emo45.gif

או Em בהיפוך, או G עם 6. אותו אקורד, בכל מקרה - שניהם זה לא G. לא מומלץ ל"היתעצל", במקרה פה אם לא משאירים את מיתר 1 פשוח אז מקבלים מי 0 ומי יתאים ברוב המקרים, אבל לא מומלץ, אם צריך G6 - עשה זאת, אם לא תנגן G רגיל. בקטעים של G ספוט.
 

bebi vegeta1

New member
זה כן g רק עם E מתחת או G6

והשני זה לא G5 זה (בהנחה שהתחתון ביותר זה מס' 6) אז זה C11M אחרת זה באמת G רגיל G5 זה הצורה שeran377 כתב או ה"פאוורקורד" E||-------|| B||-------|| G||-------|| D||--(5)----|| A||--5----|| E||--3----|| ושלל הצורות של ה"פאוורקורד"....
 

amitzangi

New member
לא נראה לי שיש קשר למקצועיות..

אני עושה בתנוחת 4 אצבעות... תאמת מה שנוח לך G נשאר G לא.?! ומה שיותר נשמע לך יפה זה יהיה יותר טוב לא תמיד מה שאחרים אומרים...
 

rabeat

New member
לדעתי,

הG עם ארבע אצבעות נשמע עם צליל יותר עשיר, אז עדיף לך אותו.
 

ran 15

New member
עשיר לא בהכרח טוב..

המורה פעם אמר לי שהלפעמים עדיף פחות צלילים כדי להוריד עומס מאוזני המקשיב. אולי זה נכון רק לכמה כלים בייחד , פשוט לא זוכר - אבל בכללי לפעמים כמה שיותר עשיר לא בהכרח יעשה את העבודה... **תקנו אותי אם אני טועה - פשוט זה מה שהוסבר לי
 
בתנוחה המיסיונרית ../images/Emo13.gif

תלוי באיזה קטע, מה בא לפי, מה בא אחרי וכ'ו כ'ו. לכל פוזיציה יש גם אופי משלה. אני מלמד את כל הפוזיציות (לא בדיוק את כולן, אלא את הרעיון) וככה כל תלמיד יכול לבחור לעצמו.
 

3Style

New member
תלוי אם רוצים להדגיש את המזור. אם כן, הדרגה

השלישית-B הכרחית.
 
../images/Emo121.gifחבוב. אם זה מז'ור ואין כלי אחר שמנגן את

ה-סי הזה, אז אתה חייב לנגן אותו, אחרת אין לך פה מז'ור או מינור, זה פאוורקורד.
 
למעלה