שאלה

hospital_food

New member
שאלה ../images/Emo35.gif

מתי יותר נהנתם בצפייה בסיינפלד? בפעם הראשונה שצפיתם בפרק או בפעם השנייה או השלישית או .... אני אהבתי יותר בפעם השניה(השלשית הרביעית) גילתי הרבה בדיחות שלא שמתי אליהם לב בפעם הראשונה בגלל שלא היה את המתח הזה איך יגמר בסוף הפרק.
 

V.W

New member
ראשונה

דוגמא ביולוג ימי ראיתי אותו פעם ראשונה ממש אהבתי בשניהה כבר זכרתי את רוב הדברים אז צחקתי אבל פחות ואתמול הורדתי את הפרק ושוב ריתי אותו וזה בכלל היה פחות מצחיק
 

shy-1

New member
היי,כמובן שרק בשניה,שלישית, מאותן

סיבות שהזכרת. וכעת אני שם לב גם לדמויות המשנה,וחלק מהן ממש מצוינות ומתאימות בול לסידרה.
 

איליה.

New member
גם אני נהניתי יותר בפעם השניה+.

קודם של כי הזכרון שלי sucks אז אני ממילא לא זוכר את הבדיחות וצוחק כל פעם מחדש
והפעם השניה+ יותר מהנה בגלל הייחודיות הזאת של סיינפלד בניגוד לסיטקומים אחרים - זה שיש כל מיני רמזים במהלך העלילה לעתיד לבוא, זה ממש מתוחכם. אז בפעם השניה כבר מבינים את הרמזים האלה כי נזכרים איך זה ייגמר. ועל הפרק ההפוך אני בכלל לא מדבר, כי אותו הצלחתי להבין רק מפעם רביעית או חמישית.
 

rodeo_girl

New member
אני הכי נהנת בפעם השניה

אני צוחקת גם אם אני מכירה את הבדיחות בעל פה. ואני בדר"כ זורת כמה משפטים וכמעט אף פעם לא זוכרת איך זה נגמר דרך אגב עכשיו זה הפעם השלישית ואני רואה את הפרקים.
 
כל פעם יותר

לא אהבתי את סיינפלד בפרקים הראשונים שראיתי כי לוקח זמן להבין את הראש שלהם אבל מאז כל פעם שראיתי את הפרקים (המון פעמים מהווידאו...) נהניתי יותר. אחרי שכבר מכירים את הפרק שמים לב עוד יותר למשחקי מילים ולדמויות מוזרות. דרך אגב, אחת הגאוניות של סיינפלד היא שאין דמות שחוזרת פעמיים - אפשר לעקוב אחרי זה בכיף.
 
למעלה