שאלה
לנשואים פה (יש עוד כאלו?)

שאלה../images/Emo35.gif לנשואים פה (יש עוד כאלו?)

במידה והחלטתם לשתף חבר/ה טוב/ה בדבר המאהב/ת שלכם. עד כמה תשתפו? האם רק תספרו שקיים אחד כזה או שתתנו פרטים מלאים? לכמה מהחברים שלכם תספרו על כך? תודה והמשך שבת כייפית לכולם.
 
לסיטואציה

החברים הכי טובים שלי הם אלו שכותבים על אהבות אסורות שלהם. מתקרבים דרך סוד משותף ואז יש תמיד עם מי לדבר. החברים שלי שבבית, אלו שעל פני האדמה. אין לי בעייה לשתף אותם במה שקורה איתי. אבל אחד התנאים שהציב לי בעלי כשפתחנו את הקשר לפתוחים היה שהחבארים הקרובים והסביבה לא יהיו שותפים לחדר המיטות שלנו. במיוחד שאנחנו הורים לילדים ולא היינו רוצים שיתחילו להתרוצץ שמועות שיפגעו בילדים חלילה. אז לפני שמשתפים חברה בבית, תחשבי על התוצאות שאותה חברה תתחיל לשחרר פרטים לחברה אחרת וכמו שכתבתי קודם: לא מאמינה בנאמנות.
 
היי לייל יקירה, קודם כל ../images/Emo24.gifענקי

אני קוראת אותך ועצוב לי על מה שאת עוברת. אני מקווה שתהיי חזקה ותצאי מהאיכסה שההוא עשה לך מהר מהר. אני שאלתי את השאלה בדיוק מאות סיבה, אני לא נוהגת לשתף אף חברה מהחיים האמיתיים בכל הנוגע לקשר שלי עם מישהו. אבל לא בגלל שאני לא סומכת עליהן מספיק. אלא בגלל שאני מרגישה שהשיתןף איכשהו יפגע בעוצמת החוויה.
תחזיקי מעמד יקירתי, you're fighting the good fight
 
סיטואציה

נהדרת. תודה על האמפטיה והסימפטיה שאני מתהדרת שלא זקוקה לה אך מרגישה כמה טוב היא עושה לי. לגבי שיתןף חברה בסוד . אז כל עוד יש לך סוד מתוק שהוא רק שלך. באמת אין סיבה לשתף אף אחד. תחווי אותו בעוצמות. זה חלק מהכיף בסוד. התכוונתי לשיתוף ברגעים כמו אלו שלי. כשבוכה. ואין מי שיבין פה למעלה מה פשר הדמעות. הכי קל זה לשתף ולקבל כתף. אבל יש לי את בעלי שמנסה לעזור. ויש לי את הכתיבה שלי. עכשיו יש לי גם את חברי הפורום המקסימים שכאן וזה המון. במיוחד שהחברה הכי טובה שלי קוראת וככה לומדת מה שלומי. לדעתי מה שבעלך לא יודע עדיף שגם חברותייך לא ידעו. תגני על התא המשפחתי ותהני מחווית הריגוש המרעננת רק לעצמך.
 

איכותי36

New member
אתן דוגמאות מחיי

מאהבת אחת לא סיפרה לאיש .. עד כמה שידעתי מאהבת אחרת סיפרה לחבר הומו שלה ולידיד נוסף מאהבת אחרת סיפרה לאחותה ולחברה הכי טובה שלה ולעוד ידידה מאהבת אחרת סיפרה לדודה שלה ועכשיו אני על הראשונה לא סיפרתי לאיש על השניה לא סיפרתי לאיש על השלישית אני מספר לכם על הרביעית סיפרתי למאמן כושר שלי
 
עכשיו תורי

על הראשון לא סיפרתי לאיש. אישתו סיפרה לכל החברות שלי שבאו בתלונה שלא סיפרתי להן. הרומן היה אמור להישאר בתוך ארבעתנו. היא הייתה חייבת לספר איזה חיים מגניבים יש לה. למזלי אותם חברים אינם במעגל הקרוב. אז ניתקתי איתם קשר. הם לא טובים לי ולמשפחתי. השני- הוא הסוד שלי ואני הסוד שלו. וכל האינטרנט שותף לסוד הזה השלישי - אתם שותפים לו. והוא- אוהב לספר. למרות שהסברתי לו כמה כללים חשובים. הוא צעיר ממני ולכן גם לא שפטתי אותו בחומרה. וחוץ מזה אני אוהבת אותו אז לא מסוגלת לכעוס עליו לא משנה מה יעשה או מה יאמר. הסטוצים שלי: לא מעניינים. אין לי מושג מה הם אומרים ולמי וגם לא איכפת לי.
 
זה אחד הדברים שהכי חסרים לי

במשך שנים הוא היה ה"חברה הטובה " שלי.. ועכשיו אני כל כך שמחה שהכרתי את חגית סלין שוחרת ,חו"לית,סוויטי (שותפותיי האהובות
) ועוד כמה ,כי אני יכולה לדבר איתן בחופשיות. יש לי 2 חברות טובות שיודעות שאני מפרלרטטת (האחת יודעת גם שהיה יותר מפלירטוט ..) אבל זהו, הן כ"כ לא בקטע שאני מפחדת לספר..
 
גמני גמני אוהבתותך!../images/Emo25.gif

שותפה מכניסה שלי!(היו הרבה רווחים השבוע בטורנטו אה??)
 
שירילי גם אנחנו שמחות שמצאנו אותך!!

ולי יש חברה מ ד ה י מ ה שאני מספרת לה הכל והיא לי, כולל פרטים של הפרטי פרטים....ואני סומכת עליה בעיניים עצומות...היא הכי דיסקרטית בעולם! זה עדיין לא הפריע לי למצוא עוד 3 חברות מדהימות דווקא דרך הנט שגם אותן אני משתפת....והן לפעמים יודעות עלי קצת יותר ממנה כי היא למשל לא כל כך מבינה מה אני מתלהבת מהפורום והאנשים שפה... אז בהזדמנות זו...תודה לכל המקסימות שכאן...אני מאד מאד מאמינה באחוות נשים ואף פעם לא הכזבתי ולא התאכזבתי...טפו טפו
 
אני מעדיפה להזמין את...

הקונטרה שלך...
אבל אני בהחלט בעד ערב בנות!! פעם היה ניסיון שכשל, אבל אפשר לנסות שוב. מה את אומרת, שוחרת?
 
למעלה