שאלה

alyssa and gale

New member
שאלה ../images/Emo3.gif

האם בנות יכולות גם ללמוד איזה אומנות לחימה??? איזה אמונות לחימה אתם יכולים להציע לי? בנתחשב בעובדה שאני לא עוסקת בספורט ביום יום (אני די עצלנית אני יודעת שזה לא טוב) תודה לי
 

zv66

New member
מה את מחפשת?

הגנה עצמית או יותר יופי ודברים כאלו...
 

Ze Colmeia

New member
למה לא../images/Emo35.gif

בטח שבנות יכולות ללמוד אומנויות לחימה
מה אני מציע לך
בעיקרון את יכולה ללכת למה שאת רוצה
אבל תגדירי מה את רוצה מה הלימודים של האומנות...
 

zv66

New member
מצטער

אני אישית לא מסכים עם אנשים שמייעצים ללמוד כל אומנות לחימה לא משנה איזו... אני ייתן דוגמא , אם הבן אדם חלש מאוד אני לא ימליץ לו ללכת ללמוד איגרוף תאילנדי אלא שיטות שיותר משתמשות בכוח של היריב! אם מישהו מעוניין בהגנה עצמית לא הייתי שולח אותו לטאייצי או אייקידו... הבנתם את הרעיות אני חושב... אם היא תגיד לנו מה היא מחפשת האומנות לחימה אז יהיה אפשר להמליץ...
 

Rounin

New member
אז מה !!!

אני בן אדם חלש ביסוד, אבל הלכתי לקארטה, וחושלתי, וכעת אני לא נפצע יותר. ואני שם יותר דגש על הצד הטקטי של קארטה, כיסוח צאוור ומקומות אחרים !
 

zv66

New member
יפה להגיד שאתה לא נפצע יותר...

קרבות מגע מלא אתה עושה? כי אם אתה עושה רק עבודה טכנית ברור שלא תיפצע
 

Ze Colmeia

New member
בן אדם...

אולי כדאי שתקרא את ההודעה שלי שוב ויותר טוב, אבל אתה יודע מה אני כבר יעזור לך. "אבל תגדירי מה את רוצה מה הלימודים של האומנות..."
 

amir_aikido

New member
ברשותך - תיקון קל

מהיכרות עם הרבה אנשים שעשו זאת, אין בעיה בשימוש באייקידו להגנה עצמית. אני מכיר לא מעט תלמידים במועדון שחוזרים ומספרים על "התקלות מוצלחת" בה הם נאלצו להשתמש במה שלמדו, ותופתע - הצליחו. מדובר בעיקר בתלמידים לא כ"כ ותיקים, עוד לא חגורות שחורות, רק עם שנתיים עד 4 של ניסיון, ולפחות באחד המיקרים שאחרונים, בתלמיד שאין לי ספק שהיה נחות פיזית לעומת תוקפו. באופן ביזארי, בקרב הותיקים סיפורים כאלה יותר נדירים. כנראה שהתלמידים היותר הותיקים כבר פשוט לא מגיעים לעימותים פיזיים שכאלה. לאור הנ"ל, אני חושב שהטיעון שלך על יעילות של אייקידו להגנה עצמית די נופל. ואם תרשה לי, אני אנחש שגם בטאי-צ'י יש לא מעט סיפורים כאלה (למעשה דויד כפרי כתב בעבר על כמה מהם), כך שהטיעון איננו תקף גם עבורו. לעומת זאת, אילו היית מנסח את עצמך כך: "אם מישהו גדול וחסון מעוניין ללמוד הגנה עצמית בסיסית ומהר לא הייתי שולח אותו לטאי-צ'י או אייקידו " הייתי נאלץ להסכים איתך - כי באמת לוקח הרבה זמן ללמוד אמנויות לחימה כאלה. מצד שני, אני מכיר הרבה אמני-לחימה, שהיו מוסיפים גם את האמנות שלהם לרשימה של האמנויות שלימודן לוקח הרבה זמן ודורש הרבה זיעה ועבודה קשה. אמיר
 
לא. מצד שני, גם בנים לא יכולים

אמנות לחימה יכולים ללמוד רק תבוניים בלתי מסווגים. מצטער.
 

Rounin

New member
כמובן .

אבל בגלל שוני באנטומיה, אני חושב שבנות צריכות להתאמץ יותר פיזית. יש לנו בדוג'ו דןגמאות.
 

Kenshinkan

New member
אם את מתגוררת בירושלים:

אני מלמד קבוצה של בנות (כולן בסביבות גיל 20, אבל התחילו רק השנה) פעמים בשבוע. ימים א' וג', 20:30 - 22:00. מתנ"ס שמואל הנביא, רחוב מגן האלף 3. חוץ מהלחימה, ההגנה עצמית והכיף יש גם הרבה שריפת קלוריות, כך שהשיעורים שלי די מתאימים (ואטרקטיבים) לבנות. בעז
 

amir_aikido

New member
בטווח הארוך - כל אמנות

בטווח הקצר, יתכן שתצטרכי למצוא מורה שיהיה מוכן להתחשב במגבלותייך בהתחלה. גם בנות ונשים יכולות ללמוד אמנויות לחימה, ואצלנו במועדון אפילו מקובל שהן ממשיכות להתאמן גם כשהן בהריון. תוך כדי האימון באמנות לחימה, הכושר שלך ישתפר , ועם מורה טוב, לא צריכה להיות לך בעיה ללמוד כל אמנות. בתנאי - שאת באמת מוכנה להשקיע בכך. השאלה היא איזה סוג של אמנויות לחימה מושך אותך? ומה את מחפשת להשיג ? אמיר
 
למעלה