הטענה שלי היא ש"אתה חופר" ברמות - - -
מצד אחד אתה מאשים את הדת במוסריות, ומצד שני אתה מנסה לקבע (אולי לעצמך) 'כללים חדשים'... זה לא עובד ככה! לא הכל זה שחור ולבן (גם אם רק אלו הצבעים שאתה לובש

יש תכונות מולדות, יש טבעים, ובנוסף יש את הרגלי החשיבה ואת הלמידה שאיתם גדלים. ואין מה לעשות, באנושות כולה טבועה החשיבה של מה 'חיובי' ומה 'שלילי', ואם נלך על הקיצוני שלך - כן, גם בלי ספר חוקים או דת מסויימת ברור לכולנו שלרצוח זה בצד השלילי...
אם ומר את האמת, לא תהיתי על קנקנו של הדיון הלזה... יסלח לי כבודו.
ואגב, אל תהיה בטוח שכל מי שמשיל מעצמו אי אלו שביבי אמונה, הוא דווקא מחפש ...... מהצד???