כוכבית מצויה
Well-known member
מי זה "אתה" ?אתה לא מפספס הזדמנוצת כדי לשקר
השמטת בציטוט את השורה הראשונה "אני מנסה להעלות את רמת הפורום"אני מצטט מה שכתבתי:
"לשאול שאלות רציניות ומקווה לתשובות רציניות.
תשובות מגוחכות מקבלות מענה הולם"
------------------------------------------------------------
מודה לך על שהצגת שוב את עצמך.המיקרה שלך הוא מענה רציני.
כי זה מאד רציני להציג שקרן שתמיד משקר,
שאנשים ידעו להיזהר ממנו.
לא נכון.כדי להעלות את רמת הפורום,
חובה להציג ולבייש את השקרנים.
נכון, ראינו כמה מהר זה קרה כשטענת טענה שקרית על מה שיבגני כתב.ברצינות גמורה
שקרן, שתוך שניה ניתפס בשקר,
הוא לא רק שקרן, אלא גם מטומטם.
ממש לא בא לי לרדת לרמתך בהמשך הדיון הזה. ולכן לא אמשיך להגיב לך בשרשור זה ולא משנה איזה הבלים תכתוב.