שאלה רצינית...

MsUnderstood

New member
שאלה רצינית...

מרצה יכולה להגיד שאם מישהו לא מדבר בשיעור הוא לא יקבל ציון
כאילו מבחנים ועבודות לא אמורים להיות אנונימיים
יש למישהו מושג אם מבחינה חוקית זה יכול להיות שלמרות שהציון מחולק לעבודות ומבחן אני לא אקבל ציון כי אני לא מדברת בשיעור
 

deathcaster

New member
?

מה זה לא מדבר ?! אם הדרישה היא מצגת, אז די ברור שהסטודנט צריך לדבר לא ? כמובן שאם יש פגם בדיבור, אז זה די מטומטם מצידה. מבחנים ועבודות צריכים להיות אנונימיים, מצגות הן מטבע הדברים לא. ולמה את לא מדברת בשיעור? את לומדת יחב"ל לא ? זה לא מקצוע שצריכים לדבר בו ?
 

MsUnderstood

New member
יחב"ל זה אחד הנושאים במדעי המדינה

אני פחות אוהבת אותו.. אני בשיעור של מחשבה מדינית שמשום מה המרצה החליטה שאם אני לא אומרת את מה שאני חושבת אני לא יכולה לקבל ציון,היא לא רוצה לשמוע מה אני חושבת על זה... הדרישות הן מבחן וכל שבוע סיכום מבחן....במקומות שיש ציון להשתתפות זה נאמר וזה באמת לוקח חלק בציון הסופי...
 

white angels

New member
את לומדת ערב?

במחשבה מדינית? זה של שנה ב' או שנה א'? אני גם עושה מחשבה מדינית ערב בסמסטר הבא..מי המרצה והמתרגל שלך? (אם אפשר לדעת כמובן :)) ובהחלט מכירה את הקטע של ציון על השתתפות בכיתה..גם אני לא חזקה בעניין הזה אבל היה לי קורס בסמסטר הקודם שהרוב הגדול בו הוא השתתפות בכיתה ודי יצאתי בזול בציון הסופי..נראה לי שזה תלוי במרצה, כמה הוא לוקח את הנושא הזה ברצינות או לא ואם זה קריטי לו..
 

MsUnderstood

New member
עשיתי את זה לפני שנה

אבל ה4 קורסים שתעשי השנה הם המחלקות שיש וככה את יכולה לבחור קורסים מהנושאים שאת יותר אוהבת.. יש קורסים שבסילבוס כתוב שצריך להשתתף או שיש לזה ציון,אצלה אין
 

white angels

New member
אז היא לא יכולה להוריד לך ציון לא?

על סמך מה היא עושה את זה? אולי תבדקי את זה..
 

MsUnderstood

New member
היא לא יכולה

כבר ביררתי... היא יכולה לדבר כמה שבא לה ולהגיד,אבל בסילבוס לא כתוב שום מילה על דיבור בשיעור כתנאי לקבלת ציון וגם לפי מה שאמרו לי באגודה היא לא יכולה לא לתת ציון למי שלא מדבר
 

niva99

New member
אצלנו

בהגדרה חלק מהציון [לדוגמא בקורס העו"ס והחוק] ניתנה על השתתפות בכיתה.גם השנה בקורסים נוספים ניתנים בין 5%-10מהציון הכללי.
 

MsUnderstood

New member
את זה אני מקבלת

גם היה לי קורס ש20 אחוז היה השתתפות וגם אז דיברתי עם המתרגלת ואמרתי לה שזה לא הקטע שלי לדבר בשיעור ושאלות שיש לי אני אשאל אותה והיא הסכימה והכל היה סבבה...בקורס הזה זה מתחלק 33 עבודות שבועיות 77 מבחן בית היא סתם.... השלימו את החסר
 

bennyp22

New member
אפרופו מי שלא אוהב לדבר...

אני מתחיל ללמוד מנהל ציבורי למנהלים במכללה שאני מסיים השנה יש לי הסכם עם הצוות שאני מגיש תרגולים בבית במקום להשתתף בשיעור אני יכול לבקש כך באוניברסיטה?
 

MsUnderstood

New member
מנסיון בחוג הספציפי שהוא שואל עליו

לא מי שאומר שהוא רוצה השתתפות לא יעזור לו כלום עבודות בכל מקרה מגישים כל הזמן וסיכומים ככה שאם יש חלק שדורש השתתפות לא מקבלים תחליף. זה בעיקר קורסים שרוצים שיהיה דיון פורה ככה שעבודות לא עוזרות...ותאמין לי ששאלתי ובדקתי בחוג שלי
 

bennyp22

New member
אולי בתואר השני לא...

בכל אופן אני אשלח לאוניברסיטה מייל אם שאלות מרוכזות, כדי שאדע גם בנושא מלגות .
 
למעלה