שאלה קצת מוזרה

גוזליה

New member
היי טלטלינה.

אם את רוצה לעבוד בכל מקום שהוא כאו-פר ולשמור על הדתיות שלך, תצטרכי לעבוד אצל משפחה יהודית דתית. בתור או-פר (בעברי הרחוק מאוד) אצל משפחה נוצרית- הם היו מאוד מבינים לנושא השבת וכולי, אבל כן בישלו ואכלו אצלם בבית חזיר (ואוכל לא כשר בכלל, עוד לפני שמירת בשר חלב וכיוב'). בישראל כל (לדעתי
) הבשר הוא בשחיטה כשרה- בחו"ל לא. בקיצור, אם את רוצה להמשיך לשמור על מנהגיך, תצטרכי למצוא משפחה דתית. בשביל לחיות ולעבוד במדינה שאינך אזרחית שלה, תצטרכי להוציא ויזה מתאימה. לא ידוע לי על ויזות או-פר, הפתוחות לישראלים/ות, לבריטניה.
 

taltalina18

New member
אוקיי

תודה לכולם, עזרתם לי מאוד. ולאדון הציני, אם אין לך משהו מועיל להגיד, עדיף שלא תגיד כלום. חנוכה שמח :)
 
למעלה