שאלה קצת טיפשית..

nickey

New member
נו..

לא עוניפ
איזה ביאוס
 

PaladiN17

New member
יש ועוד איך הנה לך לינק נחמד...

http://www.alternativli.co.il/goop/hila_rep.htm
 

nickey

New member
וואי ../images/Emo121.gif מחר אקרא את זה ../images/Emo13.gif ../images/Emo63.gif

לילה טוב לכולם... מחר יש לי
.... איזה מבאס זה
רק עוד כמה חודשים וזהו..
 

nickey

New member
../images/Emo4.gif

נכנסתי לקישור.. ההסבר לא מספק
אין שם הסבר על הילה ורודה.. בע
 

PaladiN17

New member
אתה רוצה שאני אגיש הכל על כפית?

תחפש לבד .. GOOGLE למה הוא קוום הא?!
 
למעלה