שאלה קטנה

  • פותח הנושא jock
  • פורסם בתאריך

jock

New member
שאלה קטנה

איך אפשר לדעת את מצב הירח בישראל? (חוץ מלהביט בשמיים)
 

jbu

New member
הייתה לי פעם תוכנה

כזו טובה אפילו קטנה ונחמדה אבל מחקתי אותה ואני לא מוצא אותה אבל מצאתי במקומה תוכנה בדוס שצריך להכניס מיקום גאוגרפי(קווי אורך ורוחב) ועוד 10 ניתונים בשביל זה, מסקנה תנסי להסתגל בשמים זה מטורף מספיק כדי לעבוד.
 

jock

New member
טוב נו

הבעייה היא שכשאני מסתכלת על השמיים אז אני אומרת "זה ירח מלא!" ולילה למחרת הירח נראה קצת יותר מלא ואחרי זה עוד קצת יותר מלא כנראה שיש לי בעיה בעיניים
 

dopey_wizard

New member
תזכרי

שלמצבי ירח יש 7 ימים... כשביום הרביעי הוא בשיאו.. ואז מתחיל לרדת, ואז משתנה..
 

1Prophecy

New member
הנה לך...../images/Emo29.gif

זו תוכנה שמציגה את מצב הירח בתור הטפט בשולחן העבודה, תהני!
 
למה שאני מפעיל את התוכנה

שלב הירח לא עולה לי? רק כאשר אני מכבה את המחשב אני רואה את שלב הירח...
 

suki da yo

New member
חמש פעמים!

חמש פעים שלמות הורדתי את התוכנה, וזה לא עובד....
 

uri_raz

New member
יש יומן ירח שמודפס בארץ

ובו לכל תאריך מוצג, בין שאר פרטים מעניינים, כמו מופע הירח.
 

gray peopel

New member
את לא צריכה להיפרד משום דבר.....

תלחצי על האיכון של התוכנה וחוזר הרקע הרגיל..... וזה מעודכן לתאריך של הארץ (עוד לא יצא לי לבדוק)?
 
למעלה