שאלה קטנה בשאלה של כ.א.מ ומתח הדקים- מי שבחר זה... אז בסעיף ג, הסברתי בדיוק כמו יואל גבע, אבל בטעות (מהלחץ..עו..9 כתבתי סי במקום די... אתם חושבים שיורידו על זה הכל?