שאלה קטנה ומהירה

yatooshim inc

New member
אני מדבר כמו פאנט של הספר בגלל ש

אני אוהב יותר את הספר, ואני חושב שיש הרבה מאוד דברים שהורידו מהסרט בלי שום סיבה טובה, והיה צריך לשים אותם. אני מסכים איתך שסרט לא צריך להיות שיחזור אחד לאחד של ספר, אבל הוא גם לא אמור להמציא דברים כשבא לו וכשברור שאין להם שום קשר לעלילה, ולהוריד דברים אחרים כשמתחשק לו.
 

vaiu

New member
לא שמו את הקטע של טום בומבדיל בגלל

לא שמו את הקטע של טום בומבדיל בגלל שאף אחד מהצופים לא יאהב את זה, ואני מודה על כך לפיטר, כי גם בספר עצמו לא אהבתי את טום בומבדיל זתומרת, באמצע הקטעים עם הנזגול, כמשתחיל להיות עניין, ומגיע קצת אופי ומשהו מושך בסרט, פתאום לתקוע איזה היפי באמצע יער קסום ששר שירי ילדים?! ואני מסכים עם כמה אחרים. זה סרט. ולא ספר. ותאמינו או לא, אבל פיטר עשה את כל זה במיוחד למטומטמים שבעולם הזה, כי זה הדרישות של הוליווד, והדרישות של הוליווד הם סרט יפה, מעניין, לא מסובך מדי ולא פשוט מדי, שפונה לכולם. אני בכלל לא רוצה לדמיין מה היו אומרים חברים שלי (שהכרחתי אותם לבוא איתי לסרט הראשון בכוח) על טום בומבדיל.
 

Dark Muse

New member
מסכים לכל מילה ומוסיף

הויכוחים בכנס של אלרונד היה לדעתי מיותרים, בורומיר אומנם הטיל ספק אבל לגולאס לא ענה לו, ולגולאס וגימלי לא רבו אחד עם השני למי ילך הטבעת. אפילו שאראגורן אומר לפורדו שהוא "נשבע" לו להגן עליו, זה כמובן היה בברי ולא בכינוס כפי שהציגו בסרט. או במוריה שפרודו דיבר עם גאנדלף, שיחה שעוד היתה בביתו של בילבו, וגם הם גילו את גולום רק בנהר אחרי לות'לורין. זה שינוים קטנים, שהם לא משמעותים אבל לדעתי זה די פיזר את הסרט לקוראים של הספר
(אולי אני סתם שואף לשלמות) עכשיו אני הולך לקרוא את שני הצריחים
 

voguemaster

New member
אתה חייב להגיע לאיזון

בין פיזור הספר לקוראים ובין להציג משהו קונסיסטנטי ומעניין לצופים שלא קראו את הספר.
 

Dark Muse

New member
שמע זה ברור

בזכות הסרטים אני קורא את הספרים... בכל זאת הסרטים הם יצירת מופת לכל דבר, ויש בהם הרבה יתרונות והעשרת הדמיון מהספרים. למשל בניית העולם ובחירת השחקנים והדמויות... שאני קורא את הספר ואני קורא על גלדריאל אני חושב על קייט בלשנט שלדעתי היא מתאימה לתפקיד הזה בול. או למשל גאנדלף וכל שאר השחקנים ששיחקו מצויין.
 
למעלה