עוד שאלה איך מקבלים רישיון לרכבת?שאלה על רכבת
תמיד רציתי ליראות איך בונים רכבת איך היא עובדת אפשר תמונה או סירטון משהו של תא הנהג ? איך הרכבת מעיצה ואיך היא בולמת ועד איזה מהירות היא יכולה להגיע ועוד משהו למשל בתחנה תל אביב השלום איך הנהנג יודע מתי לעצור לגמרה ככה שהקרונות יהיו בידיוק ברציף ?
לך למוזיאון הרכבתשאלה על רכבת
תמיד רציתי ליראות איך בונים רכבת איך היא עובדת אפשר תמונה או סירטון משהו של תא הנהג ? איך הרכבת מעיצה ואיך היא בולמת ועד איזה מהירות היא יכולה להגיע ועוד משהו למשל בתחנה תל אביב השלום איך הנהנג יודע מתי לעצור לגמרה ככה שהקרונות יהיו בידיוק ברציף ?
תשובותשאלה על רכבת
תמיד רציתי ליראות איך בונים רכבת איך היא עובדת אפשר תמונה או סירטון משהו של תא הנהג ? איך הרכבת מעיצה ואיך היא בולמת ועד איזה מהירות היא יכולה להגיע ועוד משהו למשל בתחנה תל אביב השלום איך הנהנג יודע מתי לעצור לגמרה ככה שהקרונות יהיו בידיוק ברציף ?
אם אין לך קומבינות ברכבתתשובות
מעבר להמלצה של יאסר להגיע למוזיאון הרכבת שאני ממליץ גם כן בחום תוכל למצוא המון מידע בארכיון הפורום ובאתר "חדשות הרכבת" (קישור בראש עמוד הפורום) תמונות של תאי נהג אני מאמין שתוכל למצוא בגלריות איך רכבת מאיצה? יש לה גנרטור דיזל שמפעיל מנועי הסעה חשמליים. בלימה של רכבת נעשית באמצעות לחץ אויר ובאמצעות בלמים דינמיים, ברכבת שנוסעת עם מנועי הסעה חשמליים אין אפשרות להאט את הרכבת באמצעות כוח המנוע אלא אך ורק בקרונועים בעלי תמסורת הידראולית. לגבי מיקום עצירת קטר....קודם כל יש את הניסיון, נהג יודע על מה הוא נוסע, מה האורך של הרכבת ומה האורך של הרציף, מעבר לכך בתחנות עצמן יש סימונים, חלקם אף בולטים מאוד לעין....בתחנת השלום תוכל לראות בין המסילות שלט שעליו כתוב "מקום עצירת קטר DD" זה אומר שזה המקום שאליו צריך להגיע הקטר במידה והוא גורר רכבת דו קומתית....בכל רכבת אחרת הוא צריך להגיע עם הקטר או קרון הניהוג עד קצה הרציף מאחר והרציפים בתחנת השלום קצרים ולא פעם קורה שהרכבת יותר ארוכה מהרציף ואז נדרשים הנוסעים לעבור מקרון לקרון בכדי לרדת בבטחה מהרכבת. לגבי נהג קטר, יש את בית הספר לרכבתאים בתחנת תל אביב דרום, אם אין לך קומבינות ברכבת יהיה קשה מאוד להכנס לעבודה שם אפילו בתור פקח.... נהג מתחיל את עבודתו כעוזר נהג ברכבות משא ואחר כך נהג רכבת משא ורק אחר כך מגיע אל רכבות הנוסעים.....מדובר בערך בצבירת ניסיון שנשמכת כ12 שנה.
וזאת הסיבה למרבית התלונות שלך...אם אין לך קומבינות ברכבת![]()
זה נשמע כמו המון שחיתות בעעעעע....![]()
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.