שאלה על רכבת

מצב
הנושא נעול.

tomerd17

New member
שאלה על רכבת

שאלה על רכבת
תמיד רציתי ליראות איך בונים רכבת איך היא עובדת אפשר תמונה או סירטון משהו של תא הנהג ? איך הרכבת מעיצה ואיך היא בולמת ועד איזה מהירות היא יכולה להגיע ועוד משהו למשל בתחנה תל אביב השלום איך הנהנג יודע מתי לעצור לגמרה ככה שהקרונות יהיו בידיוק ברציף ?
 

tomerd17

New member
עוד שאלה איך מקבלים רישיון לרכבת?

שאלה על רכבת
תמיד רציתי ליראות איך בונים רכבת איך היא עובדת אפשר תמונה או סירטון משהו של תא הנהג ? איך הרכבת מעיצה ואיך היא בולמת ועד איזה מהירות היא יכולה להגיע ועוד משהו למשל בתחנה תל אביב השלום איך הנהנג יודע מתי לעצור לגמרה ככה שהקרונות יהיו בידיוק ברציף ?
עוד שאלה איך מקבלים רישיון לרכבת?
כמה מרוויח נהג רכבת ?
 

yaser21386

New member
לך למוזיאון הרכבת

שאלה על רכבת
תמיד רציתי ליראות איך בונים רכבת איך היא עובדת אפשר תמונה או סירטון משהו של תא הנהג ? איך הרכבת מעיצה ואיך היא בולמת ועד איזה מהירות היא יכולה להגיע ועוד משהו למשל בתחנה תל אביב השלום איך הנהנג יודע מתי לעצור לגמרה ככה שהקרונות יהיו בידיוק ברציף ?
לך למוזיאון הרכבת
בחיפה מזרח. ושם תמצא תשובה לכל שאלה.
 

fireman

New member
תשובות

שאלה על רכבת
תמיד רציתי ליראות איך בונים רכבת איך היא עובדת אפשר תמונה או סירטון משהו של תא הנהג ? איך הרכבת מעיצה ואיך היא בולמת ועד איזה מהירות היא יכולה להגיע ועוד משהו למשל בתחנה תל אביב השלום איך הנהנג יודע מתי לעצור לגמרה ככה שהקרונות יהיו בידיוק ברציף ?
תשובות
מעבר להמלצה של יאסר להגיע למוזיאון הרכבת שאני ממליץ גם כן בחום תוכל למצוא המון מידע בארכיון הפורום ובאתר "חדשות הרכבת" (קישור בראש עמוד הפורום) תמונות של תאי נהג אני מאמין שתוכל למצוא בגלריות איך רכבת מאיצה? יש לה גנרטור דיזל שמפעיל מנועי הסעה חשמליים. בלימה של רכבת נעשית באמצעות לחץ אויר ובאמצעות בלמים דינמיים, ברכבת שנוסעת עם מנועי הסעה חשמליים אין אפשרות להאט את הרכבת באמצעות כוח המנוע אלא אך ורק בקרונועים בעלי תמסורת הידראולית. לגבי מיקום עצירת קטר....קודם כל יש את הניסיון, נהג יודע על מה הוא נוסע, מה האורך של הרכבת ומה האורך של הרציף, מעבר לכך בתחנות עצמן יש סימונים, חלקם אף בולטים מאוד לעין....בתחנת השלום תוכל לראות בין המסילות שלט שעליו כתוב "מקום עצירת קטר DD" זה אומר שזה המקום שאליו צריך להגיע הקטר במידה והוא גורר רכבת דו קומתית....בכל רכבת אחרת הוא צריך להגיע עם הקטר או קרון הניהוג עד קצה הרציף מאחר והרציפים בתחנת השלום קצרים ולא פעם קורה שהרכבת יותר ארוכה מהרציף ואז נדרשים הנוסעים לעבור מקרון לקרון בכדי לרדת בבטחה מהרכבת. לגבי נהג קטר, יש את בית הספר לרכבתאים בתחנת תל אביב דרום, אם אין לך קומבינות ברכבת יהיה קשה מאוד להכנס לעבודה שם אפילו בתור פקח.... נהג מתחיל את עבודתו כעוזר נהג ברכבות משא ואחר כך נהג רכבת משא ורק אחר כך מגיע אל רכבות הנוסעים.....מדובר בערך בצבירת ניסיון שנשמכת כ12 שנה.
 
אם אין לך קומבינות ברכבת../images/Emo35.gif

תשובות
מעבר להמלצה של יאסר להגיע למוזיאון הרכבת שאני ממליץ גם כן בחום תוכל למצוא המון מידע בארכיון הפורום ובאתר "חדשות הרכבת" (קישור בראש עמוד הפורום) תמונות של תאי נהג אני מאמין שתוכל למצוא בגלריות איך רכבת מאיצה? יש לה גנרטור דיזל שמפעיל מנועי הסעה חשמליים. בלימה של רכבת נעשית באמצעות לחץ אויר ובאמצעות בלמים דינמיים, ברכבת שנוסעת עם מנועי הסעה חשמליים אין אפשרות להאט את הרכבת באמצעות כוח המנוע אלא אך ורק בקרונועים בעלי תמסורת הידראולית. לגבי מיקום עצירת קטר....קודם כל יש את הניסיון, נהג יודע על מה הוא נוסע, מה האורך של הרכבת ומה האורך של הרציף, מעבר לכך בתחנות עצמן יש סימונים, חלקם אף בולטים מאוד לעין....בתחנת השלום תוכל לראות בין המסילות שלט שעליו כתוב "מקום עצירת קטר DD" זה אומר שזה המקום שאליו צריך להגיע הקטר במידה והוא גורר רכבת דו קומתית....בכל רכבת אחרת הוא צריך להגיע עם הקטר או קרון הניהוג עד קצה הרציף מאחר והרציפים בתחנת השלום קצרים ולא פעם קורה שהרכבת יותר ארוכה מהרציף ואז נדרשים הנוסעים לעבור מקרון לקרון בכדי לרדת בבטחה מהרכבת. לגבי נהג קטר, יש את בית הספר לרכבתאים בתחנת תל אביב דרום, אם אין לך קומבינות ברכבת יהיה קשה מאוד להכנס לעבודה שם אפילו בתור פקח.... נהג מתחיל את עבודתו כעוזר נהג ברכבות משא ואחר כך נהג רכבת משא ורק אחר כך מגיע אל רכבות הנוסעים.....מדובר בערך בצבירת ניסיון שנשמכת כ12 שנה.
אם אין לך קומבינות ברכבת

זה נשמע כמו המון שחיתות בעעעעע....
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה