יש כמה דברים שאפשר לבקש
ותמיד שווה לבוא מוכנה ולהעלות את האפשרויות בפני הרופא ולא לחכות שהוא יעשה זאת מיוזמתו . יש אפשרות כפי שציינת לשנות את התמיכה , יש אפשרות לעשות כל מיני פרוצדורות חדשניות כמו אסיסטד הצ´ינג למשל , לגדל עד בלסטוציסט ולנסות להחזיר ,יש אפשרות להעלות את מס´ העוברים המוחזרים , לשלב הזרעה ביחד עם ההחזרה . חוץ מזה שמעתי על כל מיני מקרים שבעקבות בדיקות דם נוספות שנעשו התגלו למשל בעיות ברמות אינסולין ומתן כדורים לטיפול באינסולין. בלי קשר לאינסולין שמעתי על טיפול באספירין שעזר להשרשה ועוד כל מיני מקרים כאלו. אז אולי תבקשי מהרופא לעשות עוד בדיקות יותר מקיפות שלדעתו יכולות אולי לעלות על בעיות קיימות שניתנות לפתרון על ידי תרופות ויכולות לשפר את סיכויי הקליטה.