שאלה על עראפת ו....אלוהים

אתה מדבר שטויות

 

על מה

New member
התשובה היא-

שאלוהים פשוט לא מעסיק את עצמו בלחשוב על ערפת. תאמין לי, ערפת לא ראוי שאלוהים יעסיק את עצמו בו.
 

אמיר96

New member
ערפת לא ראוי?

זה מסביר הרבה. אם ערפת לא ראוי, אז היטלר בטח ובטח שלא היה ראוי.
 

על מה

New member
לא חושבת שגם אתה ואני ראויים.

וזה בלי שאני מכירה אותך אפילו... סתם לא חושבת שאלוהים יושב וחושב על תולעי אדם כמותינו כל היום. תציץ אצל ישעיהו לייבוביץ, הוא מדבר על זה באריכות........
 

על מה

New member
אולי, אבל-

למה לקחת את הסיכון ולהסתבך. נחשוב עליו קצת, נקדיש לו מחשבה כדבעי, שנהיה מכוסים אם,... וכאשר... זה כמו ביטוח לאוטו, אתה יודע.....
 

אמיר96

New member
מי אמר שהוא לא מנסה

הוא כבר ניסה כמה פעמים. פעם אחת אפילו התרסק לערפת המטוס. הוא פשוט לא מצליח.
 
הבהרה..

לערפאת היה תפקיד חשוב. התפקיד היה לצור תוהו ובוהו התפקיד שלו הסתיים ובוצע בהצלחה רבה אנו עומדים בפני תקופה חדשה מלחמת גוג ומגוג בפתח תתכוננו.
 

סליידר

New member
על אף כמה שאני שונא אותו,

חשבתם פעם איך הפלשתינים שונאים את אריאל שרון וכמה בנאדם רע הוא? והם שואלים בדיוק את אותה שאלה, איך שרון הבנאדם הזקן הזה עוד לא מת. גם הוא הרג להם אנשים... אפשר להגדיר את זה ככה. נכון שהכל בשביל ההגנה אבל בואו לא נכחיש שהיה מספר כלשהו שסתם נהרגו. בשביל הפלשתינים ערפאת הוא מנהיג וכמו שישראלים אוהבים כשהורגים ערבים (בדוגרי) הם אוהבים כשעושים אצלנו פיגועים. אז בקשר לאלוהים, במקרה ואנחנו לא העם הנבחר אלא שפשוט לכל האנשים יש אותו אלוהים, מה ההבדל בין אריאל שרון לערפאת?
 

Eti G

New member
../images/Emo23.gif רק לתשומת ליבך..

הפעולה "להתפלל" היא פעולה שנעשת על עצמך ולא לאלוהים (הוא בטח לא צריך את העזרה שלך) והיא מהמבנה "התפעל" כל מבנה בצורה הזו היא פעולה שנעשת על עצמך: "להתלבש" "להתרחץ" וכו' בקשר לשאלה שלך: אין הבדל בניהם כלל: שניהם מושחתים, רודפי ממון וכבוד לשניהם ישנו תפקיד מוגדר. המנהיגים של היום יוחלפו בקרוב במנהיגים שיפעלו אך ורק עפ"י חכמת הקבלה הם יפעלו החוצה ולא בשביל עצמם!!!
 
רק לתשומת לבך

אין להשוות הין אדם "מושחת ורודף ממון" שיש רבים כאלה, לבין חיית אדם הרוצחת לשם ההנאה ותאוותה העיקרית היא לראות כמה שיותר דם.
 
למעלה