שאלה על המעבדה

ZEddie

New member
שאלה על המעבדה

שלום, רציתי לדעת אם יש לי את הזכות לבקש בבחינת שאלון החקר מחשב עם EXCAL לשם בניית הגרפים? אני נבחן משנה כלומר אחרי סיום בי"ס...
 

ButtholeSurfer

New member
לפי אתר אל"פ, לא...

התלמידים שיעבדו על המחשב ייבחרו על ידי המשגיח באקראי. אבל בפועל, לך תדע.
 
למעלה