שאלה לנציגים: מה קורה לגבי תאריכים למבחנים של סמסטר ב'? יש חדש? מתי הולכים לפרסם?
S shubi82 New member 19/5/08 #1 שאלה לנציגים: מה קורה לגבי תאריכים למבחנים של סמסטר ב'? יש חדש? מתי הולכים לפרסם?