שאלה לנערי הפורום. גם נערות מוזמנות

eynane

New member
מה

כל הכבוד לחברה שלך ואיזה גבריות אתה צריך לראות אותנו לאיפה היא הולכת?
 

go golan go

New member
בתור מישהי שהולכת להיות קרבית...

קודם כל- לא כל מי שהולכת לקרבי נראת כמו איזה הר אדם, ולא כל מי שהיא הר אדם היא קרבית (בגדנ"ע במסגרת הבצפר היתה לנו איזה מפקדת מפחידה- עצומה, והיא בכלל נראתה כמו בן...) דבר שני- אני אישית (ואני יודעת שאני ממש ממש ממש לא היחידה) הולכת לזה כי חשובה לי המדינה הזאת (למרות כל החרא שיש פה). איכפת לי, ואני רוצה לעשות כמה שאני מסוגלת על מנת לתרום. ברור לי שאני אישית לא יכולה לעשות כל מה שגברים עושים, ולכן אני מתגייסת לקרקל, ולא מנסה להגיע לכל מיני מקומות שבשביל להגיע אליהם צריך להלחם בכל העולם ודודה שלו (וכל זה עוד לפני הגיוס) אני גם יודעת שאם לא היה את כל הבנות הפייטריות האלו שנלחמו וילחמו במערכת בכדי לקבל שוויון הזדמנויות- ולנסות להיות לוחמות מן השורה- אני בכלל לא הייתי יכולה להגיע לאן שאני רוצה והולכת. בנות לא הופכות באופן אוטומטי לסוסות כשהן הולכות לקרבי! זה בוחשיט אחד גדול! וחוצמזה- במיון שאני הייתי בו- היו לא מעט כוסיות...
 
אני איתך!

גם אני הולכת להתגייס לקרקל, אני לא חושבת שזה מוריד או יוריד מהנשיות שלי, התפקיד שלך בצבא לא ישנה את איך שאת נראת, אם היית פקצה לפני את תהיי גם אחרי ולהפך. איתי בגיבוש היו הרבה בנות ממש מהממות וגם כמה ש...לא כל כך, אי אפשר להכלילי. וכל הבנים ששירשרו פה הודעות שאומרות שהם לא היו רוצים לצאת עם קרבית כי זה גברי מידי וזה מוריד מהנשיות שלהן ומהמשיכה שלהן הם דיי טיפשים ושיטחיים לדעתי (וסליחה על ההכללה, אבל זה מה ששידרתם)
 
בינתיים לא הודיעו

לי על שינויי בתאריך (26.9) אז אני לא יודעת..בא לי לשים
 
תשמעי את זה איך שבא לך...

בנות זה עם מתוסבך וחיילות זה עוד יותר עם מתוסבך... אני אוהב אותן בוגרות עם לפחות תואר אחד בטכניון
 

טליק

New member
יוו אני לא מאמינה עליכם...

אני מתגייסת לקרק"ל עוד מעט... אני לא גברית ואני יודעת שאני גם לא אהפך להיות גברית עקב שירותי שם... ברור שאולי עם המדים אני לא אראה כוסית על, אבל אני יודעת שאני אראה בסיידר גמור בדיוק כמו עכשיו, גם אחרי שלוש שנים של שירות כשאני אצא למסיבה או משהו דומה!!! (ואני אלבש שמלה או חצאית כמו גדולה ולא אראה גברית...) היום אמא שלי דיברה עם כמה בנות בקרק"ל ואמרה לי שהן ממש נראות טוב, לא בוצ'יות ולא נעליים... גם חבר שלי מתנגד לזה שאני אתגייס לקרבי, והוא אמר שהוא יגעל לראות אותי עם מדים של בנים, לדעתי מדים של בנים מחמיאים הרבה יותר מהמדים של הבנות לבנות!!!
 
בבקשה, לפני שתרצחו על ידי - קרקל!

בלי סימני קריאה! ק-ר-ק-ל! זה חתול מדבר [מהיר ופזיז, אוקי?, אוקי!], זה לא קרק"ל - קק רטוב קל להסרה [סתם זרקתי, שתקו] אלא קרקל. אותו כנ"ל שלדג ומגלן. קאפי"ש?
 

Lee TaL

New member
חתול מדברי מהיר ופזיז....

אוקיי מי זאת?או זה? ומאיזה גרעין?<??(אל תגידו לי דו"ש....)????
 
מצטערת לבאס אותך ליטלי

אבל לא באמת איתרת עוד גרעינרית ממרץ 04 כאן בפורום. היא פשוט בטעות חברה שלי שזוכרת את כל השטויות שאני טוחנת לה את המוח איתם בסופ"שים... או קיי? או קיי!
כא1ס! - כי משפחה לא בוחרים
 

deaDaliCe

New member
קרבי ובנות!??! :]

אני רוצה ללכת לקרבי, ואני לא חושבת שזה הופך אותי לגברית או משו כזה :/. פשוט רוצה לתרום ולהוכיח לעצמי שאני יכולה לעשות דברים להביא את עצמי לגבול היכולת. ואני לא חושבת שלחבר שלי יש בעיה עם זה ממש [ דיברתם על דעות של בנים לא? :] אחרת הוא לא היה איתי.
 

YanivM17

New member
הקשר הכי קרוב שלי למישהי בקרבי

זה אחת שמתאמנת איתנו בעמית לכושר פעם דיברנו על זה הילדה ממש סוסה כאילו היא לא רצה הכי מהר היא בינונית אבל יש לה רצון וכשאמרתי "אבל היא רצה בקצב שלי מינוס , איך היא סוסה" האחרים אמרו אתה ראית עוד בנות שרצות חצי מזה? וזה נקודה טובה בסך הכל היא נראת טוב גם אחרי זחילות ושאר ירקות מהנים את הגיבוש היא עברה בקלות לדבריה והיא תהיה באב"כ :)
 

Darewolf

New member
בוא אני אספר לך משהו

באבכ הכוסיות היחדות שיש זה הבנים וגם הם לא משהו:) לא סתם בהמנון של הנדסה שרים: "כל אנשי האב"כ טוהר המשימה" הרי מה עוד תגיד עליהם?. סתם סתם, יש אחלה אנשים באבכ, הם פשוט לא כאלו קרביים.
 

YanivM17

New member
עזוב שטויות

אני כבר מכיר אותה לא מישהי שאני יראה פעם ראשונה באמצע טירונות כי אז זה סתם כזה קשה לראות יופי חיצוני של מישהי ככה (לדעתי עוד נראה מה יהיה בטירונות)
 
למעלה