שאלה לנערי הפורום. גם נערות מוזמנות

Top Gun23

New member
שאלה לנערי הפורום. גם נערות מוזמנות

האם הייתם שמחים אילו חברתכם הייתה הולכת לתפקיד קרבי, ולא בגלל הסכנה, אלא בגלל ה"גבריות" שבעניין? אל תטעו- אין לי שום בעיה כזו..סתם מעניינת אותי דעתכם.
 

YanivM17

New member
שמישהי תלך לקרבי

כדי להראות שהיא גבר גבר? לא הבנתי את השאלה נסח שוב אולי
 

Top Gun23

New member
אוקי..הבהרה

תפקיד קרבי לנשים הופך את הבחורה ל"גברית" ומוציא ממנה את כל הנשיות??
 

דלת

New member
כן, בטירוף

אני לא רואה מישהי נשית כוסית ומטופחת יורב ברובה במטווחים ורצה על גבעות עם שקי חול. בחורות קרביות זה סוסות גבריות, אין מה לעשות.
 
אני אישית לא

אבל זה קטע של דעה! יש כאילו שיגידו לך אחרת פשוט בת גברית אותי זה ממש דוחה לא הייתי רוצה שחברה שלי תלך לקרבית!
 

ליטל 18

New member
זה לא העניין של ה"גבריות"

בשבילי זה העניין הזה של התעוזה והרצון לתרום למדינה כמה שיותר ובמיוחד המוטיבציה לתפקיד כזה במקום לשבת במשרד כל היום או לעשות תפקיד אחר של בחורה... עם כל הכבוד לבנות בצה"ל... שתי חברות שלי לוחמות- אחת בקרקל ואחת בתותחנים נדמה לי ואת שתיהן אני מעריכה עד השמיים כי הן התנדבו לזה למרות שהייתה להן אפשרות לעשות תפקיד פחות קשה בצבא ועוד חתמו לשלוש שנים שירות. כל הכבוד!
 

ZeImHaShpits

New member
../images/Emo80.gif למרות זאת, הרבה מהבנות לא

רק מגיעות לשם מרצון לתרום למדינה ותעוזה כל כך רבה כמו שאת אומרת, אלא גם מהרצון המובהק להוכיח משהו. להוכיח שגם הן יכולות. ולא כולן יוצאות משם מרוצות מהעובדה שהן תרמו למדינה, אלא מזה שהן הצליחו ועשו מה שמצפים בד"כ מהגברים. גם לפמיניזם יש חלק בעניין, בעקיפין או במישירין. במודע או בלא מודע. אני לא שוביניסט ולא ממעיט מערכה של אף אחת, אבל הרבה בנות הן ככה. מצד שני, גם בדברייך יש צדק, ובאמת רבות גם באות מרצון לתרום. וכל הכבוד! יישר כח!
 

shohaty

New member
מה רע בלוחמות שהן גם פמניסטיות?

נו יש משהו רע בזה שאישה רוצה להוכיח שהיא מסוגלת לעשות כל דבר כמו גבר?! לדעתי זו דרך לגיטימית שמראה לכל העולם שנשים חזקות בדיוק כמו הגברים, ולדעתי מי שהולכת לקרבי בגלל הסיבה הזאת אז כל הכבוד לה. כל לוחמת מקדמת בהרבה את היחס כלפי הנשים בחברה, ואולי יום אחד נחייה בחברה שוויונית באמת בזכות אותן לוחמות.
 

The Dream King

New member
זה עניין של מניעים.

ההנחה שלו (שאני גם די מסכים איתה) היא שמישהי שהולכת לקרבי בגלל רצון לתרום, להילחם, וכו', תהיה לוחמת טובה יותר ממישהי שהולכת לקרבי בשביל להוכיח נקודה כלשהי.
 

shohaty

New member
לדעתי אתה טועה...

כל בת שמתנדבת להיות לוחמות לא חשוב מאיזה מניעים,באה עם רצון חזק להיות לוחמות טובה. בכדי שבת תסכים להיות לוחמת היא צריכה לבוא עם רצון גדול מאוד ועם המון אידיאולוגיה (לא חשוב עם היא פמיניסטית או פטריוטית), כי בנות לוחמות מקריבות המון (אם זה שלוש שנים שירות במקום שתיים או אפילו נושא השירשור "האם היית יוצא עם בת לוחמת"). לכן אני אומרת שזה לא משנה מאיזה מניעים אותה בחורה הגיעה להיות לוחמת, מה שברור הוא שהיא תנסה להיות הלוחמת הטובה ביותר שהיא יכולה להיות, כי מה שמשחק פה זה המניע להתנדבות. אני חושבת שבסופו של דבר מידת הנכונות לתרום ולהשקיע של בחורה עם מניעים פמיניסטיים לעומת מידת הנכונות של בת עם מניעים פטריוטיים היא שווה.
 

eyallz

New member
לא הייתי רוצה חברה שתהייה קרבית

לא מבחינה שובניסטית פשוט זה דורש מבחורה להיות בכושר גופני חזק ולפתח שרירים ואני חושב שזה לא מוסיף לאישה. אישה צריכה להיות מטופחת(ככה אני אוהב נשים)ולא בעלות שרירים שנלחמות. אישה לוחמת היא אישה אמיצה אבל לא עושה לי את זה.
 

The Dream King

New member
ידידה שלי הייתה לוחמת.

ועוד במג"ב (ואגב, היא סותרת לחלוטין כל סטיגמה על מג"ב שיש. בקרוב הולכת לעשות תואר שני). לדעתי היא מאוד נשית. בכלל, אם בחורה היא נשית, היא תהיה נשית גם בתור לוחמת אמיצה וגם בתור פקידה משועממת. לעומת זאת, בוצ'ה תהיה בוצ'ה גם בקרבי וגם במז"י.
 

Misha345

New member
לא הייתי רוצה

סתם יהרוס לה את הגוף גברית? סתם תהפוך למפלצת שם רוב ה"בחורות" הקרביות נראות כמו בחורים = בחורילות אבל קודם, צריך חברה :(
 

YanivM17

New member
דוגרי הקטע שהכי מציק לי בשירות

שאין לי חברה כאילו זה נראה לי הכי מבאס בארץ להתגייס לקרבי לדעת שבחצי השנה הקרובה לא יהיה לי כוח בשיט לכלום ועוד למצוא איזה מישהי? אני לא חושב שזה יקרה בכלל בשירות הקרבי (וזה הכי מבאס אותי.. כל השאר נראה לי סבבה)
 

rRoller

New member
וואי.. מעניין איך המנהלת שלנו תגיב.

חח.. דיון משעשע המנהלת שלנו..
החיים משעשעים..
 

גלה17

New member
אני לא יכולה להגיב כנער..

אם הייתי שמחה שחברה שלי תלך לקרבי (אני לא לסבית
) אבל בתור מישהי שהייתה במיונים, ראיתי המון בנות נשיות ויפות שהתמיינו וגם כאלו שעוד חודש מסיימות את השירות שלהן ועדיין נראות מעולה.. מצד שני-תמיד יש את הבוצ'ות..ראיתי כאלו מג"בניקות (סתם דוגמא), שלא הייתם מתקרבים אליהן מבלי להשתין על עצמכם..שריריות משהו פחד.. ככה שיש ויש..אי אפשר לקבוע חד משמעית.
 

YanivM17

New member
חחחח איזה תיאור

השתנתי במכנסיים :) (כל כך מדמיין את האלה המפחידות) ואני גם מכיר כמה בנות ממש ממש שוות שרוצות לא יודע יש כמה שפשוט לא בגדר "שוות בטרוף" והולכות וזה סבבה ויש את אלה שגבוליות לכאן וא לכאן שפשוט יש בהן משהו מוזר... שיהנו למה לא ? כאילו מה זה משנה לי שיהיו בנות בקרבי זה עושה אותה גברית? אנערך באמצע אימון גם אני לא נראה כמו מלך בערב שישי שבת ככה שמה זה בלי כלה ג'יפה מהטירונות
 
למעלה