שאלה למוצאי החג

leeloo

New member
זה דווקא לא מוזר

בצבא זה הכי טבעי בעולם שנשמין, אבל הכי טבעי. למה ומדוע? א. האוכל מפוצץ בשמן ב. יש המון שתיות על כל אירוע (דרגה, יום הולדת, שחרור וכו') בהן נוהגים לחלק עוגות ושאר דברים משמינים ג. אנשים צמאים - שותים שתייה ממותקת בד"כ (אין מים במכונות, וממתי מים הם משקה טעים במיוחד?) ד. יש כמויות רצחניות של פקידות בצבא שאיך נגיד?.. משעמם להן טיפה.. אבל רק טיפה.. ומה עושים כשמשעמם? נכון, אוכלים. אבל זה לא קורה רק לפקידות.. אנשים שעובדים קשה לעיתים זה מגביר אצלם את הרצון לאכול עוד, ומתוקים תמיד היו ידועים בתור "מרגיעים" או מילה יפה אחרת שתמצאי לזה.. ה. הפסקנו לגדול. די, גיל ההתבגרות עבר. אין יותר לגדול לגובה, יש לגדול לרוחב. חילוף החומרים כבר לא מה שהיה פעם, אבל כמות האוכל אינה קטנה, אלא אם כבר, רק גדלה. ו. אם היינו עוסקים בספורט לפני הצבא (ויש כאלה..) הרי שבצבא כבר אין כוח לכלום. חוזרים הביתה, רוצים לאכול ולישון, מקסימום לראות את החבר/ה. בטח ובטח שלא להתחיל להתארגן לחדר כושר ולהרביץ אימון אירובי מפרך. 6 סיבות נתתי לך. זה כבר לא כזה מוזר..
 

אושר מ

New member
לא ממש

אני רק הרזיתי בצבא... 1. האוכל דוחה 2. אין זמן לאכול 3. אסור להכניס אוכל לבונקר 4. אין זמן לעשות כלום 5. מכריחים אותנו לעשות מד"ס, אחרת לא יוצאיםה ביתה. 6. השתיה ממותקת מידי= טעים עוד פחות ממים=שותים מים
 

leeloo

New member
לא כללתי אנשים בשירות של קורסים

בקורס גם לא השמנתי, לא משנה כמה זללנו. מדובר פה על אנשים בסדיר ובעיקר ג'ובניקים..
 

צימעס

New member
הדחקת את ההודעה שלי...

אני השמנתי בקורסים, רזיתי בקריה. בקושי עברתי את הבחן כושר בקורסים, למרות הייתי מאוד פעילה פיזית בשאר הזמן, והתחלתי את כולם בכושר מצוין.
 

leeloo

New member
הלו, את במעין שירות כמו של קורס

סגירת שבתות ולהיות כל השבוע בבסיס מבחינתי קרה בזמן בזמן קורס, לכן אני מכנה זאת כך... אחח החיים הטובים שלנו.. יום שני ברציפות שאני מבריזה כמה שעות מוקדם יותר.. לא יפה, לא יפה..
 

אטיוד5

Active member
מוזר מאוד

בכל הקורסים הצבאיים (טירונות, מ"כים, קצינים) ירדתי במשקל 5-6 ק"ג. רצים כמו מטורפים על הג'בלאות, פעילות מבוקר על לילה, איך אפשר שלא להשיל קילוגרמים בקורסים?
 

leeloo

New member
ואפילו ללא פעילות כזו ספורטיבית

יורדים במשקל בקורסים רק מעצם העובדה שהאוכל דוחה ואין אופציה לשום דבר אחר, וכמות הלימודים היומית גם כן עוזרת לירידה במשקל..
 
אני דווקא בקורס הרזיתי

בחודשים הראשונים בצבא ירדתי 10 ק"ג - בהתחלה בקורס, כי מי יכול לאכול ארוחת בוקר ב-6:00, ארוחת צהריים ב-11:30 וארוחת ערב ב-17:30? הרגשתי כמו הותיקים בקיבוץ. אז על הבוקר דילגתי (קפה שחור בכוס פלסטיק תכלת), ובשאר הארוחות גם האוכל שהיה לא קסם לי במיוחד. אה, כן, ודאגתי לא להביא יותר מדי שטויות מהבית. אח"כ הגעתי לטייסת ובמשך חודש וחצי לא אכלתי רק מהלחץ של התפקיד והאנשים מסביב, שחשבו שלהלחיץ אותי זו דרך מצוינת לגרום לי לעשות את התפקיד יותר טוב... ואז עם 10 ק"ג פחות עברתי לביה"ס לטיסה - ומאז ועד היום אני רק בכיוון למעלה (בעצם היו לי גם ירידות, אבל בגדול אפשר להגיד שאני אקורדיון...).
 

D o r o t h y

New member
אני גאה להודיע

שבהתאם להתחייבות שלי, לא נגעתי במצה כל החג, ומלבד זלילה מאסיבית בפיקניק, הייתי נאמנה לדיאטה שלי ממש כל החג כך שאני באמת מצפה לירידה, אבל השקילה תבוא רק בשבוע הבא. אז תתאפקי עם האינפו הזו טוב?
 

De-Panther

New member
אינלימושג... את הסוף שלו ביליתי אצל

אמא שלי אז בטח עליתי בכמה קילו
אבל נראה לי שהספקתי להוריד הרבה בזמן שהייתי אצל אבא שלי בזמן החג עצמו ככה שבטח בסופו של דבר נשארתי כמו שאני
 

leeloo

New member
עזוב אותך פנתר,

עלינו לא תעבוד. אתה לא יכול לעלות במשקל..
 

De-Panther

New member
../images/Emo12.gifדווקא בפעם האחרונה שבדקתי אני...

הייתי 54 קילו כשלפני זה הייתי 47 זה דיי עליה במשקל
 

leeloo

New member
אם כך אז..

כל הכבוד! המשך כך! רק עוד 15 ק"ג... הלוואי עליי..
 
למעלה