אל לשכוח
הספר מיועד לתת טעימה, והמתעניינים האמיתיים יחקרו בנושא עוד. בעיני זוהי אבן בוחן. מי שאינו רציני, ``ישתעשע`` מעט את עם הספר ואז יזנח אותו. הספר מיועד לגילאי העשרה, אשר בימינו רוצים תשובות ומהר (את זוכרת את הימים שבהם לא כל יום יכולנו להתחבר לנט בגלל עומס על השרת? או שבכלל לא היה אי-מייל והכל התנהל ב-Snail Mail? ה``דור הצעיר`` מאיתנו לא רגיל לאיטיות...). עדיף לדעתי שיקבלו כמה תשובות ראשוניות מספר זה, ולא מספר דוגמת הנקרונומיקון (עדיין לדעתי פבריקציה של Lovecraft), או ספריו של קראולי (אשר טועים בפירושיו כל הזמן. הוא הרבה פחות ``שחור`` מהשם שיצא לו). למבוא צריך לשים לב, אך יש לזכור כי מוחות צעירים (אם כי לא כולם, דוגמת נפת`יס שלנו, שהרושם שלי ממנה שהיא חוקרת דברים ברצינות) לא תמיד מוכנים לרמת מחקר ``אקדמית``, מה גם שיש להם חובות כלפי בית ספר שגם שם הם לומדים חומר חדש... לכן הספר הוא בחזקת ה-Lesser Evil (זוהי מטבע לשון בלבד, הספר אינו מרושע ואין שום קשר לרשע בספר. חוץ מזה, רשע הוא דבר יחסי, כמו טוב), וטוב יותר מספרים אחרים לנוער הקיימים היום בנושאים אלה בשוק. אולי תוכלי לכתוב ספר טוב יותר? כמובן, לבני נוער... וההצעה שלי לתרגון משותף עודנה עומדת בעינה....