שאלה ... למבינים בלבד ! !

שאלה ... למבינים בלבד ! !

תאריך הגיוס שלי הוא כמו לרוב המתגייסים הקרביים ב20 למרץ והפרופיל שלי הוא 82 עם פוטנציל מאוד גבוהה לרדת (רק עם אני ארצה כמובן) ועכשיו שאלתי היא... מקרה היפוטתי... אני לא רוצה ללכת לקרבי מזה אילו סיבות ורוצה משהו איך נקרא לזה... יותר מתון...ואני רוצה לדעת אם אני יוריד פרופיל ביום גיוס האם נפתחים קורסים כמו לדוגמא פקח טיסה, תצלומי אוויר.. מהאיכותיים יותר (הקבא שלי גבוהה) או שיתנו לי תפקיד פקידותי או משהו כזה... בקיצור - האם גיוס מרץ הוא קרבי בלבד או נפתחים קורסים אחרים כגון הרשום לעיל?
 

deathcaster

New member
תשובה

א. כותבים פוטנציאל גבוה , זכר גבוה , נקבה גבוהה ) ב. אין גיוס קרבי נטו - לא קיים דבר כזה , כל מחזור גיוס מכיל גם חיילים קרביים וגם חיילים לא קרביים .
 
למעלה