קצת משועמם ובן 18
New member
שאלה ... למבינים בלבד ! !
תאריך הגיוס שלי הוא כמו לרוב המתגייסים הקרביים ב20 למרץ והפרופיל שלי הוא 82 עם פוטנציל מאוד גבוהה לרדת (רק עם אני ארצה כמובן) ועכשיו שאלתי היא... מקרה היפוטתי... אני לא רוצה ללכת לקרבי מזה אילו סיבות ורוצה משהו איך נקרא לזה... יותר מתון...ואני רוצה לדעת אם אני יוריד פרופיל ביום גיוס האם נפתחים קורסים כמו לדוגמא פקח טיסה, תצלומי אוויר.. מהאיכותיים יותר (הקבא שלי גבוהה) או שיתנו לי תפקיד פקידותי או משהו כזה... בקיצור - האם גיוס מרץ הוא קרבי בלבד או נפתחים קורסים אחרים כגון הרשום לעיל?
תאריך הגיוס שלי הוא כמו לרוב המתגייסים הקרביים ב20 למרץ והפרופיל שלי הוא 82 עם פוטנציל מאוד גבוהה לרדת (רק עם אני ארצה כמובן) ועכשיו שאלתי היא... מקרה היפוטתי... אני לא רוצה ללכת לקרבי מזה אילו סיבות ורוצה משהו איך נקרא לזה... יותר מתון...ואני רוצה לדעת אם אני יוריד פרופיל ביום גיוס האם נפתחים קורסים כמו לדוגמא פקח טיסה, תצלומי אוויר.. מהאיכותיים יותר (הקבא שלי גבוהה) או שיתנו לי תפקיד פקידותי או משהו כזה... בקיצור - האם גיוס מרץ הוא קרבי בלבד או נפתחים קורסים אחרים כגון הרשום לעיל?