שאלה לכולם
לאחר שצפיתי פעם נוספת בחלק מהפרקים השבוע, ובתור צופה נורא חדשה בסידרה, אני רוצה לשאול את כל וותיקי הסידרה(וכמה שתוכלו לפרט יותר, כך אעריך את זה יותר): על מה בדיוק שילה כל-כך שונאת את ברוק? שמעתי שפעם הן היו חברות, אז מתי בדיוק ולמה הן הפכו לאויבות? ועל מה בדיוק, חוץ מזה שהיא מנעה ממנה להרוג את סטפני, שילה כל-כך שונאת את אמבר? בתודה מראש.
לאחר שצפיתי פעם נוספת בחלק מהפרקים השבוע, ובתור צופה נורא חדשה בסידרה, אני רוצה לשאול את כל וותיקי הסידרה(וכמה שתוכלו לפרט יותר, כך אעריך את זה יותר): על מה בדיוק שילה כל-כך שונאת את ברוק? שמעתי שפעם הן היו חברות, אז מתי בדיוק ולמה הן הפכו לאויבות? ועל מה בדיוק, חוץ מזה שהיא מנעה ממנה להרוג את סטפני, שילה כל-כך שונאת את אמבר? בתודה מראש.