שאלה לי

שאלה לי

יש לי שאלה... מה קורה כשבחורה מסורתית מאמינה מתאהבת עד מעל הראש בערבי ..... והוא בה .. מה עושים ????????.. כשיודעים שזה אסור .. מבחינת הדת...
 
בורחים מהר כמו מאששש

דבר ראשון מסורתית או לא-היא יהודית! וליהודים אסור להתחתן עם גויים ככה שהקשר פסול מההתחלה. אני לא יודע על מי את מדברת אבל אם יש לך חברה כזאת אז צר לי לומר לך שרבו המקרים שהערבים לקחו את הבנות שלנו לכפרים שלהם לחיות חיי גיהנום עוני והשפלה, יש המון ספרים בנושא של נשים שעברו את זה,אם את לא מכירה את התופעה היחסית גדולה לצערי כדי להתעניין ולעזור לאותה בחורה לצאת משם כמו שהיית עוזרת לה אם היא הייתה טובעת חלילה.
 

אופירA

New member
מנהל
מה בעצם שאלת -

מה עושים במקרה שיודעים שהנישואין אסורים, אבל מרגישים כלואים בידי ההתאהבות, או - כיצד אוכל לדעת שערבים ויהודים אסורים להינשא? אם לא נבין את השאלה, ואם היא משתנה במשך השרשור, איך נוכל לענות עליה? לשאלה הראשונה (מה עושים?), אני מציעה תשובה כזו: שתתיעץ עם כל אחד ממכריה ומכרותיה. כולם כאחד ישכנעו אותה לסגת מרצונה. שתתכנן בדמיונה את חייה לצד הערבי (לא עפ"י ההבטחות שהוא מבטיח, אלא עפ"י המציאות שעיניה רואות). האם היא רוצה לחיות בכפר ערבי, ולתפקד כאחת הנשים הערביות? האם היא רוצה משפחה רחבה של ערבים, שמבזים אותה על ימין ועל שמאל? האם היא מכירה את המנטליות של הגבר הערבי בכל גיל וגיל (ברור שהיא לא מתכוונת לנישואין למשך שנה אחת, אלא למשך כל החיים), וזו המנטליות שהיתה רוצה אצל בעלה לעתיד בעוד כמה שנים? האם היא מעוניינת בילדים ערביים הלומדים בבתי ספר ערביים ונוהגים עפ"י דת האיסלם (הערבים אינם חילוניים גמורים! רובם מסורתיים ודתיים)? אם היא לא מכירה את הפרטים הנ"ל, שתחשוב בהיגיון - מדוע אין כלל מקרים של גברים יהודיים הנשואים לנשים ערביות (אולי מקרה בודד ונדיר, בוודאי שלא תופעה)? מה יכולה להיות הסיבה לכך שהתופעה היא חד צדדית?! כמה נשים יהודיות היא מכירה, שנשואות לערבי באושר? אני שמעתי על הרבה נישואין של יהודיות לערביים, ולא שמעתי על מקרה אחד של נישואין מאושרים, מוצלחים או אפילו סבירים! אם מעבדים היטב את כל המחשבות הללו, אמנם סובלים מתחושות ההתאהבות זמן מה לאחר הפרידה (מקווה שלא מאוחר מידי!!!), אבל מאד קל להיפטר מהן בהקדם. לשאלה השנייה (כיצד אוכל לדעת שאסור? מי אמר שאסור?) התשובה פשוטה: 1. הדבר ידוע שנישואי תערובת אסורים בעם היהודי. כולם יודעים זאת - יהודים חילוניים, דתיים, ואפילו גויים. זה מן המפורסמות. 2. מדובר בעבירה חמורה ביותר. מי שאסר את כל 365 מצוות ה"לא תעשה", אסר גם את האיסור הזה. ראיה פשוטה לכך - שום רבנות לא תיתן לכך היתר. ראיה מורכבת יותר (מקור כתוב) תלויה בידע התורני שלך במקורות ההלכה היהודיים.
 
אוסיף כאם קצת מאתר יד לאחים:

קטעים מהסיפור: "הוא הרעיף עלי מתנות, בגדים ותכשיטים. הייתי מאושרת. סוף סוף יש מי שמשקיע בי. כשהוא הציע לי להינשא לו והבטיח לי בית – הסכמתי מיידית." "לאחר הנישואין שבמהלכם הודיע לי בית הדין המוסלמי כי מהיום ואילך אני מוסלמית, פניו השתנו אליי באחת. הוא הותיר אותי כלואה יום ולילה בבית. כששאלתי אותו לפשר ההתנהגות הזו, הוא אמר לי: זהו. עכשיו את נשואה ואסור לך לצאת. מאוחר יותר הוא החל להפליא בי מכות כל אימת שהחליט שאיני יודעת להכין לו אוכל כראוי." "ניסיתי קצת להתגונן באומרי שנתתי לה גם שם בערבית. אך הוא בתגובה התנפל עלי במכות אכזריות. התינוקת הייתה על הידיים שלי וילדי הקט אוחז בי ובוכה בקול. והוא מכה אותי באגרופים ובבעיטות. באותה שעה עמדו והביטו במתרחש הוריו, אחיו, אחיותיו. איש מהם לא ניסה להרגיעו ולהצילני או לפחות לקחת את התינוקת מידי. הם רק אמרו לו: תרביץ לה, שתראה מה זה. ואז, כשכולי כואבת, מיוסרת ומושפלת עד עפר, הוא אמר לי: עכשיו תכיני לנו קפה ועוגיות ואחר-כך נראה מה נעשה." "הוא אימץ לעצמו שיטת ענישה חדשה כלפיי. אחת לכמה זמן, הוא היה לוקח את הילדים ומסיע אותם להוריו למשך חודש ימים. זה היה העונש שלי. לא לראות את הילדים." "בשלב מסוים הוא גם החליט שעלי להוליך את הכבשים במעלה ההר. כדי שכולם יראו את היהודייה הבזויה רועה את הכבשים." "יום אחד, כשבתי הייתה בת 15, הוא החליט כי היא לא מחונכת מספיק וכי אם יהודייה אינה יכולה לחנכה כראוי. הוא גמר אומר להוציאה מרשותי. הוא לקח אותה להורים שלו והודיע לי כי הוא מנתק אותה סופית ממני. התקשרתי לשם וביקשתי לדבר עם הבת שלי. אחותו שהרימה את הטלפון, אמרה: על מה את מדברת. אין לך בת." לסיפור המלא: http://www.yadleachim.org/Index.asp?ArticleID=162&CategoryID=107&Page=1 מומלץ לעיין בעוד סיפורים ומידע באתר.
 

אופירA

New member
מנהל
כן...

בחורות חושבות שהן נשארות בנות 22 כל החיים... מי שלא מצליחה להתגבר ולהיפרד מהבחור הערבי שהיא אוהבת, נאלצת אח"כ ל"ע להיפרד לכל החיים מהבנים שלה, שהיא אוהבת הרבה יותר!!!
 

אלי ו.

New member
משהו לא ברור

כתבת שידוע לך שזה אסור מבחינת הדת. זה פורום לשאלות הלכה, אם אין לך שאלת הלכה מדוע הגעת לכאן? איזו תשובה אנחנו אמורים לתת לך?
 
סתם שאלה

למה אנחנו לא שומעים על בחורות ערביות שיוצאות עם בחורים יהודיים? למה זה כל כך בולט בצד אחד ולא בולט בצד שני?
 

shooni n

New member
לדעתי

בס"ד כשגבר ערבי נושא יהודיה הוא כאילו מוריד מהכבוד שלה וכאילו הצליח לחטוף אחת יהודיה ולבזות אותה ... ככה נראה לי לפחות ... ואז זה כאילו הופך אותו ליותר "גבר" ואילו אישה ערביה אחיה נראה לי לא יקבלו את זה כי היא כאילו משפילה את עצמה ובוגדת בהם....
 
מה עושים? זה מה שעושים..

בס"ד לומדים את הזכות - מה זה להיות יהודי. מה המשמעות והחסד שא-לוקים עשה איתך בזה שהעניק לך נשמה יהודית. אתמול זכיתי לראות אישה סינית, אישה ירדנית,אישה יפנית, וכולן התגיירו, והן כעת יהודיות כשרות למהדרין. אחת מהן אמרה כשהיא בקושי יודעת עיברית : "אתם נולדתם יהודים,אני לא..אל תפנו את הגב לקדוש-ברוך-הוא." - ופרצה בבכי. לא יודעת מה איתך..או מה תחליטי.., אבל אני הייתי בוחרת ביעקב.. ולא בעשו.. בוחרת ביצחק, ולא בישמעאל.. הצלחות .
 

kren2

New member
תגובה

בס"ד איזה כיף להיות יהודייה כמו כל בנות ישראל תחשבי על כך שאנחנו היהודים העם הנבחר שקב"ה הטייב עימנו ובחר בנו ומתוך כך בח בנו והעניק לנו באותות ובמופטים את התורה והמצוות ( תרי"ג מצוות ) וזה הרבה !!!!!! זהו הרבה איו כבר מה לומר חוץ מזה שיש עדוית של נשים שהתחתנו (ה' ישמור ) עם ערבים וחייהם בין רגע הפכו לשחורעם כמו שכבר אמרו מקודם וחוץ מזה תחשבי רגע על כל הלא יהודים שרוצים להיות יהודים ולהתגייר צריכים לעבור בתהליך הגיור ?!?!?!?! ואת כפי שאמרה כבר נשמה משתוקקת מקודם יהודייה מלידה איזה כיף !!!! לא חבל לוותר ?!?! בטח שחבל אני במקומך הייתי חושבת פעמיים ..
 
לדעתי זה לא קשור אם מסורתית או לא

גם בלי האיסור בחיים לא ההיתי מתחתנת עם ערבי. יש לי חברה שהתחתנה עם ערבי .ובהתחלה מאוד היה נחמד והוא התיחס אליה ממש ממש נהדר .ואחרי החתונה נהייתה ממש שפחה שלו והתיחס אליה כמו כלב עד שברחה לו לחו"ל עם 2 ילדיה מפחד ממנו שלא ירצח אותה מחמת הבריחה. זה פשוט נורא להסתובב עם ערבים ואם את לא מודעת לזה תבררי אצל מי שכבר סבל.
 
למעלה