כמה משפטים על הילה...
רציתי ליראות באמת מה תפקידן של ההילות, ומה הן אמורות להיראות, אז הנה כמה משפטים שמצאתי ברחבי האינטרנט על ההילה: " ההילה - ההילה היא הביטוי לשדה האלקטרומגנטי שלנו, זהו סכום הקרינות הנפלטות מאיתנו. ביטויה של ההילה הוא סביב הגוף, היא מושפעת מגורמים קבועים כגון: מזון, תורשה, אוסף זכרונות קודמים, וגורמים משתנים כגון: תנאים סביבתיים, תנאי החיים, שלבי התפתחות ואחרים. ההילה היא הביטוי ה"כולי" ביותר שלנו, היא מבטאת את הכלל ברבדים של הגוף, הנפש, הרוח והנשמה. לפיכך זהו שדה הריפוי שעל פיו מאבחן המרפא את המחלה ומרפא אותה גם זמן רב לפני פרוץ הסימפטומים שלה." מצאתי את זה אי שם בגוגל... שלך אסתי.