ההבדל בין דתי לחרדי
והדתיים והחרדים צריכים לקיים מצוות באותה צורה בדיוק. אין שום לגיטימציה למצב שאנחנו נמצאים היום, שזו דילמה האם לשמור נגיעה, ושצריך לרדוף אחרי בנות כדי שיבואו בצורה צנועה. זה לא צריך להיות ככה וב"ה אני רואה שיפור בציבור הדתי בשנים האחרונות. ההבדל בין הדתיים לחרדים מתבטא בשני דברים בלבד: 1. השקפה - א"י, גאולה וכו'. זו השקפה, וזה לא דבר שקשור לקיום המצוות. 2. חינוך. החרדים דוגלים בהסתגרות, והדתיים דוגלים בפתיחות. יש יתרונות לכאן ולכאן. את יכולה לומר שלהיות דתי זה יותר קשה, בגלל הפתיחות וההתמודדות, אבל לא תמיד זה מצליח, בדיוק כמו שההסתגרות לא תמיד מצליחה. העמידה בניסיון היא לא תמיד טובה, ועובדה - אנחנו אומרים כל יום בתפילה "אל תביאנו לא לידי ניסיון ולא לידי ביזיון". היה לנו דיון על זה ממש לא מזמן בפורום. כך שכל אחד צריך לבדוק מה מתאים לו...