...
גם אצלנו הייתה את הבעיה הזא ושנה שעברה, שהייתה הועידה הסניפית הוחלטו החלטות שב"ה בינתיים (ומקווה שגם בהמשך) עומדים בהן
פלאפונים- מי שרוצה להביא פלאפון, חייב לשים על שקט כל עוד הוא בסניף.
מכוניות אין אצלנו (אף אחד לא בא באוטו).
אש וסיגריות- אסור בכלל
לא בשבת ולא ביום חול...
לבוש- כל בת שנכנסת לסניף, בין אם בשבת ובין אם בחול- חייבת להיות עם חצאית (חולצה יכולה להיות גם שרוול קצר, אבל לא גופיה). כל בן שנכנס לסניף חייב להיות עם כיפה.
שמירת נגיעה- חובה לשמור בסניף, כמובן שלא רק בשבת (זה דבר שלא כ"כ עומדים בו, אבל כשרואים נגיעה, תמיד מעירים בצורה יפה ומפסיקים עם זה). ואני חושבת שבנ"ע היא תנועה שכן יכולה לשמור על אנשים קרובים לדת (גם אם הם לא שומרים) דרך זה שאנשים מקשיבים ובאים לפעולות ערב-שבת (ואצלנו גם יש בזמן הפעולות של חב"א סעודה 3 לחב"ב וכל פעם יש דבר תורה או משהו)... מי שלא עושה דברים מינימליים בסניף (כמו לא להדליק אש בשבת), צריך לדבר איתו ובדר"כ אנשים מבינים ומכבדים...